Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «سید احمد صفی الدین» یکی از مجروحان سانحه حادثه تروریستی هواپیمایی ماهان دچار آسیب نخاعی شده است. تاریخ انتشار: 16:01 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۹۸۰

خبرگزاری میزان -  بر اساس اظهارات رییس بیمارستان رسول اعظم شهر بیروت وضعیت «سید احمد صفی الدین» یکی از مجروحان حادثه تروریستی هواپیمایی ماهان به دلیل ضایعه نخاعی هنوز مشخص و مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در لبنان گفت: پرواز ماهان مسافری بوده و در یک مسیر شناخته شده در حال حرکت بوده است.  برای اولین بار نبوده که در این مسیر این پرواز انجام می‌شده ولی آمریکایی ها با جنگنده های خود راه این پرواز را سد کردند، آنها باید در تمام ابعاد پاسخگوی ابعاد تروریستی و راهزنی هوایی باشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: جزئیات مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی از زبان شاهد عینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان هواپیمایی ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)

تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با جمعی از معلمان سراسر کشور در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شد.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟