Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و روز‌های برگزاری این آزمون توضیح داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجوف سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، محل رفع نقص کارت و برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه، جمعه مورخ ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره یک است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه هجدهم مردادماه است.

آزمون کدرشته‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت دارد براساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹، ۱۱۴۷، ۱۱۵۰، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷، ۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آن‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ‌های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت در آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 99 سازمان سنجش کارت ورود به جلسه کارت شرکت در آزمون مندرج بر روی کارت رشته های امتحانی برگزاری آزمون رشته امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دیروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی که داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست، این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بود، گفت: این افراد به هیئت‌های بدوی و هیئت‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳