Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در خصوص حواشی شب گذشته دیدار این تیم با بادران تهران گفت: نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و در حالی که می توانستیم با 3 گل اختلاف به رختکن برویم اما با بدشانسی گریبان ما را گرفت و هیچ یک از توپ ها وارد دروازه نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی جانملکی اظهار کرد:در نیمه دوم بازی برخلاف نیمه اول نه تنها هیچ فوتبالی مشاهده نشد بلکه مربیان حریف با فحاشی به سمت نیمکت تیم ما مدام بازی را از جریان می انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد زیاد مربیان تیم بادران عنوان کرد: هر سرمربی حق دارد تا دستیاران خود را انتخاب کند و سرمربی بادران هم به قدری دستیار داشت که 5 تن از آن ها مجبور به نظاره بازی از روی سکوها بودند.

مربی گل ریحان تصریح کرد: بنده افتخار شاگردی فرهاد کاظمی را داشته ام و ایشان را فردی باشخصیت و قابل احترام می دانم اما دستیاران آقای کاظمی در طول بازی از روی سکوها رکیک ترین توهین ها را به ما می کردند.

جانملکی با بیان اینکه فوتبال بدون اخلاق ارزشی ندارد گفت: بازیکن باید اخلاق و حرفه ای گری را از مربی خود بیاموزد اما افسوس که برخی مربیان برای کسب نتیجه و ایجاد تشنج در بازی از هیچ بی اخلاقی ای دریغ نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در هر بازی ممکن است رخ دهد و ما هم در بازی گذشته با اشتباه داور نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردیم و از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر جا ماندیم اما دلیل نمی شود که این اشتباهات داور توجیهی برای بداخلاقی های ما باشد

وی در پایان با بیان اینکه " آخر مگر خانواده های ما چه گناهی دارند که باید مورد فحاشی قرار بگیرند" گفت: امیدوارم کمتر شاهد این بی اخلاقی ها باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بادران تهران گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی