Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:35:21 GMT

رئال روی لیاقت خودش قهرمان شد نه ضعف بارسا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۵۶۹۲

رئال روی لیاقت خودش قهرمان شد نه ضعف بارسا

سرمربی ایتالیایی سابق رئال مادرید به تمجید از تیم سابقش به خاطر قهرمانی تاریخی در لالیگا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو در دو مقطع هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و هر دو بار نیز این تیم را قهرمان لالیگا کرد. ابتدا فصل 97-1996 بود که او توانست رئال را بالاتر از بارسلونای بابی رابسون و رونالدو نازاریو قهرمان کند و 10 سال بعد نیز به شکلی دراماتیک بازهم رئال را بالاتر از بارسا در جدول لالیگا قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کاپلو که دوران مربیگری بسیار پرافتخاری را در میلان و یوونتوس و نیز رم پشت سر گذاشت، در مصاحبه با مارکا و در مورد قهرمانی اخیر رئال در لالیگا گفت:« رئال به شایستگی قهرمان شد و بهترین تیم مسابقات بود. رئال بهتر از هر تیمی فوتبال بازی می کرد و هم خوب گل می زد و هم خوب دفاع می کرد. به سختی می توانستید به رئال گل بزنید.

رئال در نهایت به سلطه بارسا در لالیگا پایان داد و لیاقتش را هم داشت. این فصل به خاطر وقفه طولانی در پی شیوع کرونا، فصلی دشوار و استثنایی بود. البته بارسا هم در میانه مسیر دچار ضعف هایی شد ولی اینکه بخواهیم قهرمانی رئال را به این قضیه نسبت بدهیم، اشتباه است. رئال روی شایستگی های خودش قهرمانی را کسب کرد و باید به این تیم تبریک گفت.»

 

کاپلو همچنین به تمجید از کریم بنزما هم پرداخت و گفت:« کریم استثنایی بود و تبدیل به یک مرجع و الگو در رئال مادرید شده است. او پس از جدایی رونالدو توانسته نقش او را به خوبی برعهده بگیرد. بنزما یک گلزن ذاتی است و امسال تا مرز آقای گلی هم پیش رفت. گل های کریم تعیین کننده بودند و برای من بهترین بازیکن فصل تا به اینجا بوده است.»

 

 

کاپلو (سرمربی) بارسلونا رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاپلو سرمربی بارسلونا رئال مادرید کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس

قهرمان آلمان به کارلتو تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بایرلورکوزن قهرمانی رئال مادرید را به کارلو آنچلوتی را تبریک گفت.

شب گذشته پس از پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

باشگاه بایرلورکوزن با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را به کارلو آنچلوتی تبریک گفت. بایرلورکوزن نوشت:

تبریک به کارلو آنچلوتی.

 

 

گفتنی است کارلو آنچلوتی نیز قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا را به ژابی آلونسو تبریک گفته بود و حال باشگاه آلمانی به نوعی احترام متقابل را به جای آورده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد