Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:01:29 GMT

کشف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروی کمیاب در تهران

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۵۹۶۸

کشف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروی کمیاب در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایوب صالحی در توضیح این خبر بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه مالک مغازه متروکه‌ای در حوالی بزرگراه سعیدی مقدار فراوانی دارو و قرص‌های مسکن کمیاب که بیشتر به بیمارستان‌ها فروخته می‌شود و در داروخانه عرضه نمی‌شود، در داخل مغازه اش جمع آوری کرده و در حال توزیع است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیسی مغازه متروکه و هویت مالک آن شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته با دستور قضائی مالک مغازه دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب کشف شد.

رئیس کلانتری امام‌زاده حسن با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4983597

منبع: مهر

کلیدواژه: امامزاده حسن قاچاق دارو ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی دستگیری سارق بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند

دریافت 26 MB

به گزارش قدس خراسان، یوسف تقی‌زادگان اظهار کرد: اعتراض طلا فروشان به دستورالعمل جدید برای ثبت موجودی طلایمان در سامانه ملی تجارت است که این کار را با بستن مغازه‌ها نشان می‌دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بیان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با فرماندار و تعزیرات حکومتی داشتیم قرار شد که مغازه‌هایشان را باز کنند و این کار را انجام دادند.

وی افزود: امروز مجددا تعدادی از مغازه‌ها باز نکردند که به همین دلیل تعزیرات مغازه‌ها را پلمب کرد.

تقی زادگان گفت: پیگیر درخواست‌ها و اعتراضاتمان از طریق مجلس شورای اسلامی در تهران همانند بقیه کشور هستیم تا به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه