Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۶ هزار واحد افت کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 8میلیارد و 374میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 154میلیارد تومان در یک میلیون و 766هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 6هزار و 858واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 946هزار و 51واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان وملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سایپا و پالایش نفت تهران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 1803واحد، کل (هموزن) 2719واحد، قیمت (هموزن) 1785واحد، آزاد شناور 12249واحد و شاخص‌های‌‌ بازار اول و دوم هم به ترتیب 4889 و 14368واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 771میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 848میلیارد تومان در 743هزار و 387نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 92واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 112واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، ذوب آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری صبا تامین با افت خود مانع رشد بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

اقدام سازمان بورس برای کاهش قطعی و اختلال معاملات/ خط و نشان برای کارگزاری‌هالزوم استفاده از توان داخلی برای رفع مشکلات زیرساختی معاملات بازار سهام

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران شاخص بورس بیشتر بخوانید... معاملات مسکن در بورس کالا کلید خورد جزئیات راه‌اندازی بورس املاک، مستغلات و امتیازات تشریح شد شاخص بورس به ارتفاع ۲ میلیون واحد صعود خواهد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاملات مسکن در بورس کالا کلید خورد جزئیات راه‌اندازی بورس املاک، مستغلات و امتیازات تشریح شد شاخص بورس به ارتفاع ۲ میلیون واحد صعود خواهد کرد واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران شاخص بورس پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۲ امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم ۳ صادرات بی فایده مرغ/ عراق و افغانستان پول ایران را با ریال پس می‌دهند ۴ برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ۲۰ میلیونی شد ۵ کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود ۶ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۵| تداوم بارش باران تا آخر هفته/ تشدید بارش‌ها و کاهش دما در شمال ۷ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۸ شرایط جدید پیش‌فروش ۴ محصول سایپا اعلام شد+ جدول مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در مبدا واردات غلات/ حذف گواهی مبدا امنیت غذایی کشور را به خطر می‌اندازد امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده ضرورت ورود ۳ قوه برای بازگشت ارزهای صادراتی/ برخی صادرکنندگان بدعهدی کردند مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف ــ ب ــ ایران" افتتاح شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران شاخص بورس بورس تهران شاخص بورس سهام عدالت بازار سهام شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۴۴ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۱۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۲۷۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت، که ۴۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

وحید جوادی ادامه داد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۲۶ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه ودانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد و نیز در این هفته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۲۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

به گفته این مدیر بورسی شاخص کل بازار بورس استان نیز با ۳۹ هزار و ۴۰۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۱۲ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است