Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کرمان در خصوص ماجرای قتل موبد زرتشتی و دو نفر دیگر به دست افراد ناشناس گفت: در پی کشف جسد سه نفر در ویلایی در شهر ماهان (که به نظر می‌آید قتل رخ داده است)، بررسی موضوع و پی گیری قتل در دستور کار مجموعه دستگاه قضائی استان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ماجرای قتل موبد زرتشتی و دو نفر دیگر به دست افراد ناشناس گفت: در پی کشف جسد سه نفر در ویلایی در شهر ماهان (که به نظر می‌آید قتل رخ داده است)، بررسی موضوع و پی گیری قتل در دستور کار مجموعه دستگاه قضائی استان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احدی از این افراد به نام «آرش کسروی» از افراد اقلیت‌های مذهبی زرتشتی بوده است، افزود: دستور ویژه به دایره قتل آگاهی توسط بازپرس ویژه قتل صادر شده و با بررسی‌های انجام شده به نتایج خوبی در زمینه پی گیری علت و مبنای قتل رسیده ایم.

سالاری با اشاره به اینکه به نظر می‌آید انگیزه‌های مالی در ارتکاب این قتل بسیار پررنگ است، بیان کرد: تعداد مقتولین این حادثه سه نفر است.

دادستان کرمان با اشاره به وجود ۱۰ هزار دلار آمریکا در خودروی یکی از مقتولین، افزود: بر این اساس به نظر می‌آید انگیزه قتل مالی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بررسی موضوع بدون توجه به ملیت و مذهب فرد توسط دستگاه قضائی انجام می‌شود، گفت: مهم این است که در این حوزه قتلی رخ داده و در این راستا اقدامات تحقیقی و تعقیبی در زمینه کشف علت قتل و دستگیری قاتلان توأم با هم انجام می‌شود.

سالاری بیان کرد: اینکه یک فرد این عمل را انجام داده یا شریک داشته با جدیت و به صورت ویژه توسط بازپرس ویژه قتل و پلیس آگاهی در دست بررسی است.

دادستان کرمان یادآور شد: قتل در کرمان رخ داده اما جسدها به ماهان منتقل شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماهان کشف جسد دادستان کرمان موبد زرتشتی نظر می آید رخ داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند