Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس در مصاحبه جدید خود با انتقاد از سیاست‌های کرونایی بوریس جانسون، نخست وزیر کنونی این کشور، درباره موج دوم شیوع این ویروس هشدار داد.

بلر در مصاحبه خطاب به مجری گفت: «ما قرار نیست کرونا را از بین ببریم بلکه هدفمان این است که خود را برای زندگی همراه با این ویروس آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه با اشاره به سردتر شدن هوا در فصل‌های آتی این کشور و هشدار به وخیم‌تر شدن اوضاع گفت: «باید خود را برای سناریو‌های بسیار بدتری آماده کنیم.»

بلر در این مصاحبه با اشاره به ظرفیت ۲۰۰ هزارتایی تست ویروس کرونا در انگلیس از سیاست‌های جانسون نیز انتقاد کرد و با وارد آوردن فشار به او گفت: «با اتخاذ این رویه در زمستان جهنم را مقابل چشمانمان خواهیم دید.»

نخست وزیر اسبق انگلیس همچنین از دولت کنونی این کشور به خاطر پیام‌های ضد و نقیض درباره استفاده از ماسک نیز انتقاد کرده و گفت «استفاده از ماسک در همه جا اجباری است.»

او پیشتر نیز مصاحبه‌ای انجام داده و در آن بر اهمیت استفاده از ماسک تاکید کرده بود. به گفته او از آن جا که امکان قرنطینه دوباره در انگلیس وجود ندارد باید از تجهیزاتی مانند ماسک استفاده و آن‌ها را اجباری کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در اروپا بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس تونی بلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی زمستان در بهار سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخش وردشت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد