Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پاک نیت در نشست رسانه‌ای سریال «دخترم نرگس» با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از هنرمندان شهرستانی، تولید آثار ماندگار و جلوگیری از مهاجرت به تهران را از نتایج مثبت این رویکرد برشمرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، نشست رسانه‌ای سریال «دخترم نرگس» پیش از ظهر یکشنبه با حضور سید حسن فرخی و داوود سلیمان‌پور تهیه‌کنندگان، باقر پیران کارگردان این سریال و برخی بازیگران در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله هنرمندان حاضر در این نشست، محمود پاک نیت، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مریم بارسنجی و جمال ذوالقدر بودند.

در ابتدای نشست، سلیمان‌پور یکی از تهیه‌کنندگان سریال با بیان اینکه «دخترم نرگس» در ۲۷ قسمت و به سفارش مرکز سیمای استان‌های صداوسیما در مرکز آذربایجان غربی تولید شده است، اظهار کرد: نگارش فیلمنامه در نیمه دوم سال ۹۷ به انجام رسید و از مهرماه پارسال هم فیلمبرداری سریال شروع شد و به موازات، دیگر کارهای فنی همچون ساخت موسیقی و تدوین هم پیش رفت.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی های اخیر درباره این سریال گفت: رضایت مخاطبان بزرگ ترین سرمایه برای تولیدکنندگان این سریال است.

باقر پیران، کارگردان مجموعه «دخترم نرگس» هم در این نشست با اشاره به محورهای اصلی داستانی این سریال اظهار کرد: سوژه اصلی و قصه‌های فرعی، همگی برگرفته از فرهنگ و ظرفیت‌های گوناگون موجود در استان آذربایجان غربی بودند؛ البته تم پلیسی و ماجرایی داستان هم در جذب مخاطب تاثیر فراوانی داشت.

وی افزود: استقبال مخاطبان و نتایج نظرسنجی ها درباره این سریال انگیزه هایم را برای کار در مراکز استانی و شهرستان ها بیشتر کرد.

در ادامه بازیگران سریال به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

محمود پاک‌نیت، بازیگر با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون موجود در استان‌ها اظهار کرد: من خودم شهرستانی هستم و حالا هم خیلی خوشحالم که سریالی ساخته شده در مرکز یک استان، توانسته است پر مخاطب‌ترین اثر نمایشی تلویزیون در یک بازه زمانی لقب بگیرد.

وی افزود: تمرکز امکانات در تهران، موجب نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های فنی و انسانی در استان‌ها شده است ؛ در حالیکه می توان با تکیه بر پتانسیل‌های قوی در مراکز، دست به تولید آثار ماندگار زد.

پاک‌نیت با بیان اینکه حدود ۴۰۰ بازیگر در سریال «دخترم نرگس» حضور داشتند گفت: از مسئولان صداوسیما که شهرستان‌ها را تحت حمایت خود گرفته‌اند تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در شهرستان‌ها به نسبت تهران بیشتر است بنابراین مسئولان صدا و سیما باید حمایت‌های بیشتری از تهیه‌کنندگان و فیلمسازان شهرستانی داشته باشند تا از مهاجرت اجباری آنها به تهران جلوگیری شود.

دیگر بازیگر این سریال که در نشست رسانه‌ای به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت، رحیم نوروزی بود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته همه کارهایی که انجام داده در شهرستان بوده است، گفت: یکی از علایق همیشگی من، ایرانگردی بوده؛ بنابراین هر کاری از شهرستان پیشنهاد شود استقبال می کنم.

وی افزود: برای تولید سریال «دخترم نرگس» پنج ماه در شهر ارومیه بودیم و امیدوارم باز هم چنین اتفاقاتی رخ دهد.

مریم خدارحمی، دیگر بازیگر این سریال هم ابراز کرد: تعداد بالای مخاطبان «دخترم نرگس» موجب خوشحالی ام شد، وقتی سریالی با این ظرفیت‌ها تولید می شود و مخاطبان شبکه‌های سراسری هم از آن استقبال می کنند، گویای کیفیت بالای کار است.

وی با اشاره به اینکه اگر بودجه بهتری اختصاص داده می شد استقبال بیشتری را هم شاهد بودیم، عنوان کرد: چنانچه فشار مالی از روی گروه‌ها برداشته شود و زمان بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد تا مجبور به اتمام فیلمبرداری در مدت زمان پنج ماه نباشند، به یقین به کیفیت بالاتری هم خواهند رسید.

بارسنجی دیگر هنرمند حاضر در این نشست هم گفت: این سریال برای من فرصت بسیار خوبی فراهم کرد تا در کنار بزرگان به ایفای نقش بپردازم و تجربه کسب کنم.

عوامل سریال «دخترم نرگس» پیش از حضور در این نشست، در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی سازمان صدا و سیما هم حضور یافتند و به صورت مستقیم با مخاطبان رسانه ملی به گفت‌وگو نشستند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محمود پاک نیت دخترم نرگس استان ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد

خبرگزاری رسمی عربستان از برگزاری یک نشست شش جانبه عربی در ریاض درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نشست شش جانبه در ریاض درباره غزه با مشارکت وزرای خارجه عربستان، مصر، اردن، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، مشاور دیپلماتیک نخست‌وزیر امارات و وزیر مشاور در وزارت خارجه قطر برگزار شد.

این رسانه در ادامه خبر داد: آنها در این نشست بر لزوم توقف فوری و کامل درگیری‌ها در غزه، تضمین حمایت از غیرنظامیان بر اساس قوانین بشردوستانه بین‌المللی و لغو تمام محدودیت‌هایی که برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد شده است، تاکید کردند. حاضران در این نشست بر مخالفت قاطع خود با هرگونه تلاشی برای کوچاندن ملت فلسطین و هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح تاکید کردند.

آنها نسبت به ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی از جمله گسترش شهرک‌سازی، مصادره اراضی، عملیات نظامی علیه فلسطینی‌ها، تجاوزات شهرک‌نشینان و از بین بردن آزادی عبادت برای مسلمانان و مسیحیان در مسجد الاقصی که راه‌حل تشکیل دو دولت را از بین می‌برد، تاکید کردند.

کد خبر 748645

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند