Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@00:01:18 GMT

زمان قطعی بازگشایی مدارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۷۰۵۷

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، از بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از تاریخ ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

محسن حاجی میرزایی ظهر یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای «مظفر» در پاکدشت طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: دانش آموزان بر این اساس، آموزش‌های لازم را از بسترهای مختلف دریافت می‌کنند و اگر امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه وجود نداشته باشد، با توزیع آموزش در طول هفته در بستر فضای مجازی آموزش‌ها پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی اضافه کرد: در خصوص حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص کمبود نیروی آموزشی نیز گفت: در این خصوص برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است و با استفاده از معلمین حق التدریس، بازنشستگان و به تأخیر انداختن بازنشستگی معلمان شاغل این نیاز حل می‌شود و کمبود اصلی ما برای نیروهای رسمی شاغل است و در زمینه نیرو برای سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی نداریم.

وی گفت: سال تحصیلی جدید با کمترین مشکلی آغاز می‌شود و هیچ نگرانی در خصوص این امر وجود ندارد.

 

مهر

برچسب ها: مدارس ، بازگشایی مدارس ، کرونا ، ویروس کرونا ، تعطیلی مدارس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JD6

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مدارس کرونا ویروس کرونا تعطیلی مدارس سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟