Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@20:43:49 GMT

مخالفت نماینده شاهین شهر با استیضاح رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۷۳۷۴

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه ما در این وضعیت بیش از هر چیز به وحدت احتیاج داریم، مخالفت خود را با استیضاح رئیس جمهور اعلام کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که طرح سوال از رییس جمهور در مجلس تهیه شده، به علت ابتلا به کرونا ۱۵ روز در قرنطینه بوده و در مجلس حضور نداشتند، گفت: سوال از رییس جمهور کف خواسته‌های مردم هم نیست! صرفنظر از اختلاف نظر‌های کارشناسی و سیاسی، رویه دولت، استنکاف از اجرای قانون شده است و باید با این روند برخورد قانونی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: من معتقدم ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا بستر اعمال اراده مردم را فراهم کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه با استیضاح رئیس جمهور مخالفم هر چند آنرا حق نمایندگان مجلس می‌دانم، تصریح کرد: من موافق همه پرسی هستم. مردم خودشان باید درباره ادامه فعالیت آقای روحانی تصمیم بگیرند و نمایندگان باید بستر آنرا فراهم کنند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه جامعه ما بیش از هر زمانی به وحدت نیاز دارد، افزود: موضوع ادامه فعالیت رییس جمهور نباید در سطح اختلاف‌های سیاسی در مجلس تفسیر شود.

وی با بیان اینکه اخیرا برخی رسانه‌ها و چهره‌ها از سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان این برداشت را کردند که ایشان مخالف استیضاح و خواهان فعالیت دولت تا آخرین روز هستند، گفت: مقام معظم رهبری در مقام بیان نظر خود درباره استیضاح بحث نکردند و چنین برداشتی اشتباه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: ایشان به درستی اشاره کردند که معمولا در سال اخر دولت، روند امور کند می‌شود و تذکر دادند که دولت باید تا روز آخر به وظیفه و مسئولیت خود عمل کند. طبیعی است که این روز آخر را قانون، مجلس و مردم تعیین می‌کنند و البته اگر رهبری هم در این زمینه فقط اشاره‌ای داشته باشند قطعا مطاع است.

 

فارس

برچسب ها: حسینعلی حاجی دلیگانی ، نماینده مجلس ، استیضاح رئیس جمهور لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JDE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس استیضاح رئیس جمهور استیضاح رئیس جمهور حاجی دلیگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی حوزه‌های علمیه استان یزد در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.


دبیر برگزاری این همایش هدف از برگزاری این برنامه را تکریم و تقدیر از زحمات طلاب و به منظور ایجاد انگیزه برای طلاب جوان در مقاطع و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن و عترت و فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آثار زیادی امسال به دبیرخانه شانزدهمین همایش رسید که از بین این آثار ۱۴۶ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شده بودند که از آنها تجلیل شد.


رئیس حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به جایگاه و نقش مهم این امام همام در به ثمر رسیدن مکتب اسلام و تشیع پرداخت.


آیت الله اعرافی از طلاب خواست تا زندگی و سیره رئیس مذهب تشیع را در زندگی خود بکار گیرند و آن را در جامعه برای مردم تبیین نمایند.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است