Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این نخستین مرکز مدیریتی مهارت آموزی است که از سوی دانشگاه‌ها در شهرستان دشتی راه‌اندازی شده است.

عبدالمجید دراهکی اضافه کرد: دانشگاه‌ها نباید بر آموزش صرف تأکید کنند بلکه باید با آموزش مهارت‌های مختلف دانشجویان را برای ورود به بازار کار مهیا سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تحول روزانه فضای بازار کار، موضوع مهارت‌آموزی و هدایت شغلی را برای دانشجویان ضروری‌تر می‌کند.

دراهکی تاکید کرد: در این مراکز ظرفیت‌های مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با هدف توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان و انسجام‌بخشی به آموزش‌ها ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خورموج باسابقه خوب به خصوص در رشته‌های فنی و مهندسی، فرصت بسیار مناسبی را می‌تواند با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان در اختیار دانشجویان قرار دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اضافه کرد: افتتاح مراکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی می‌تواند به توانمندی، انتخاب شغل مناسب و برطرف کردن مشکل کمبود نیروی ماهر و تکنسین در بازار کار برای افراد در کنار تحصیل کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی و محقق شدن شعار هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت هدایت مؤثر دانشجویان و دانش‌آموختگان برای یافتن نقش‌های تأثیرگذار و ارزشمند در جامعه است.

اشکان معصومی افزود: تلاش می‌شود با شناسایی موقعیت‌های شغلی، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی و جوانان علاقمند به مهارت‌آموزی را در راستای تأمین منابع انسانی کارآمد به ویژه وجود صنایع کوچک و بزرگ توانمندتر کرد تا فرصت‌های توسعه شایستگی و مهارتی خود را بشناسند و برای ارتقای آن اهتمام ورزند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح شهرستان دشتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح طرح شهرستان دشتی مهارت آموزی و مشاوره شغلی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان