Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «جبهه عمل اسلامی» لبنان تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در آسمان سوریه را به شدت محکوم کرد و آن را تجاوز آشکار و مخالفت واضح با قوانین بین‌المللی و معیارهای جهانی که تعرض به غیرنظامیان را ممنوع می‌داند، توصیف کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه آمده است: اقدام جنگنده‌های آمریکایی در ترساندن غیرنظامیان در هواپیمایی ایرانی ماهان خصوصا زنان، کودکان و سالخوردگان، لکه ننگ دیگری بر پیشانی افراد پست و ترسو در دولت امروز آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جبهه عمل اسلامی افزود: از کسی که میلیون‌ها زن، کودک و سالخورده را در عراق، افغانستان و فلسطین را کشته و امروز محاصره اقتصادی ظالمانه بر ملت‌های عربی در فلسطین، سوریه، لبنان و برخی کشورهای دیگر در آمریکای لاتین  و آسیا مانند ونزوئلا و کره شمالی و دیگر دولت وضع کرده، عجیب و غریب نیست که با جنگنده‌های نظامی، غیرنظامیان و زنان و کودکان را بترساند بلکه موضوع عجیب و ناپسند سکوت شک برانگیز حاکمان و نظام‌های مزدور و اجیرشده‌ای است که برای ترامپ و نتانیاهو به خاطر جنایت‌های تروریستی، تجاوزها و اقدامات شرم آور و غیرانسانی‎‌شان دست می‌زنند.

در پایان این بیانیه از شورای امنیت خواسته شده قطعنامه‌ای واضح در محکومیت این اقدام آمریکا صادر کند و از هوانوردی غیرنظامی در مقابل تجاوزهای آمریکا حمایت کند.

دو جنگنده آمریکایی پنجشنبه گذشته با نزدیک شدن به هواپیمای ایران در آسمان سوریه، باعث فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه بیروت شدند که طی آن تعدادی از مسافران زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش