Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مرزوق الغانم» امروز یکشنبه اعلام کرد که اخبار اطمینان‌بخشی درباره وضعیت سلامت «شیخ صباح احمد الصباح» دریافت کرده است.

رئیس پارلمان کویت با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود گفت: اخباری که درباره وضعیت سلامت امیر کویت دریافت کردیم اطمینان‌بخش است.

هفته گذشته رسانه دولتی کویت گزارش داد که «صباح جابر احمد الصباح»، امیر این کشور برای ادامه معالجات خود راهی آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دیوان سلطنتی کویت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به توصیه تیم پزشکی معالجه کننده شیخ صباح احمد جابر الصباح، او برای تکمیل معاینات پس از انجام عمل جراحی موفقیت‌آمیز، به آمریکا می‌رود.

روز شنبه هفته گذشته دیوان پادشاهی کویت از بستری شدن صباح جابر احمد الصباح در بیمارستان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به مناسبت روز دختر در حرم بانوی کرامت برگزار شد و دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین در حمایت از طرح نور فراجا شعار دادند.

فیلم: مهدی بخشی سورکی

کد خبر 6100914 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد
  • جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است
  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید