Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی در حاشیه جلسه کمیسیون ماده پنج استان در این خصوص گفت: حسب تاکید استاندار و در اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و همچنین در راستای تفاهم‌نامه بین وزیر راه و شهرسازی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف تامین مسکن برای اقشار هدف، خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو این تفاهمنامه را به امضا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی سالیانی افزود: در این راستا موضوع تغییر کاربری ۴/۴ هکتار از اراضی تقی‌آباد واقع در انتهای الهیه در دستور کار کمیسیون ماده پنج استان قرار گرفت و در ادامه با همگرایی که بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری مشهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان به وجود آمد این‌ تفاهم‌نامه منعقد شد.
وی اضافه کرد: با معرفی حدود هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع این تفاهم‌نامه در استان و شهر مشهد که مورد پیگیری خانواده محترم شهدا و ایثارگران است محقق خواهد شد.
و پیش‌بینی می‌ شود تا یک ماه آینده واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد و با توجه به قوانین موجود پروانه ساخت در اسرع وقت توسط شهرداری مشهد به صورت رایگان صادر و عملیات اجرایی آغاز شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم قدمی برای جامعه ایثارگری برداریم لذا امیدواریم هر چه سریع‌تر زمینه‌های لازم محقق شود تا عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
حجت الاسلام حسین معصومی افزود: ایثارگران واجد شرایط کسانی هستند که که فرم "جیم" آنها قرمز نیست و به بیان دیگر قبلا از تسهیلات مسکن، زمین و وام دولتی استفاده نکرده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز گفت: در راستای تکالیف قانونی اداره کل راه و شهرسازی و در راستای تفاهم‌نامه  وزیر راه و شهرسازی با معاون رییس جمهوری در خصوص موضوع تحویل زمین و واحدهای مسکونی خانواده شهدا این تفاهم‌نامه منعقد شده است.
قدرت‌الله ابک افزود: این تفاهم‌نامه در شهر مشهد اجرایی می‌شود و در سایر شهرهای استان هم برحسب توافقی که با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشتیم آمادگی اداره کل را در خصوص تامین زمین واحدهای مربوط به خانواده شهدا اعلام می‌کنیم.
 

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت راه و شهرسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت راه و شهرسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری مشهد مشهد استانداری خراسان رضوی وزارت راه و شهرسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تفاهم نامه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، وی گفت: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبر‌ها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبر‌ها را درست منعکس نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود