Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین در دیار با اعضای تعاونی زمین‌های عظیمیه قزوین گفت: طبق اسناد و مدارکی که به دست بنده رسیده با وجود پیگیری‌های بسیار اعضا هنوز برخی از مشکلات اراضی ۳۳٠ هکتاری عظیمیه حل نشده است و ارائه خدمات به آن با چالش‌های جدی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جلسه‌ای با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز اعضای تعاونی زمین‌های تعاونی عظیمیه، مشکلات این زمین‌ها مورد بررسی قرار  گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی در این دیدار عنوان کرد: بیش از سه دهه است که تعیین تکلیف این زمین‌ها انجام نشده و اکثر اعضای تعاونی‌ها را کارگران تشکیل می‌دهند، حتی برخی از کسانی که سال‌ها پیگیر حق خود در خصوص این زمین‌ها بودند امروز در بین ما نیستند و فوت کردند.

وی عنوان کرد: در طول این مدت طبق اسناد و مدارکی که به دست بنده رسیده با وجود پیگیری‌های بسیار اعضا هنوز برخی از مشکلات اراضی ۳۳٠ هکتاری عظیمیه حل نشده است و ارائه خدمات به آن با چالش‌های جدی مواجه است.

 نماینده قزوین با طرح این پرسش که اگر مسؤولان امر امکان ارائه خدمات شهری و زیربنایی به این منطقه را نداشتند چرا اراضی را قطعه‌بندی کردند، عنوان کرد: از حقوق کارگران دفاع خواهم کرد تا پس از سال‌ها مشکلات مردم در این تعاونی‌ها حل و فصل شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: تسریع در روند رسیدگی توسط مسؤولان ذی ربط می‌تواند گامی در مسیر پاسخگویی به مطالبات اعضای تعاونی‌های این زمین ها باشد.

محمدبیگی افزود: تلاش می‌کنم در آینده نزدیک با استاندار و مسؤولان امر جلسه گذاشته و در خصوص این موضوع صحبت و آن را مورد بررسی جدی قرار دهم.

وی در پایان گفت: حفظ حقوق صاحبان این زمین‌ها ضروری است لذا برای تعیین تکلیف هر چه زودتر آن باید اقدام شود، بنده نیز به صورت جدی پیگیر مطالبات اعضای تعاونی عظیمیه در سطح ملی و استانی خواهم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حل مشکل تعاونی های مسکن نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اعضای تعاونی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • چهار محور در استان مسدود است
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان