Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 22 از اضافه شدن 2 کیلومتر معبر جدید تا پایان سال در این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ علی نوذرپور در این باره گفت: از سال 96 تا نیمه نخست سال جدید ،12 کیلومتر معبر ساخته شده است که تا پایان سال 2 کیلومتر دیگر به این معابر اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پراکندگی ساخت این معبرها بیشتر مربوط به نواحی 2 و 3 و به دلیل در حال توسعه بودن آن نواحی است.
او در ادامه افزود: از سال 96 تا کنون 35 کیلومتر تراش و روکش معابر داخلی انجام و حدود 60 کیلومتر معابر بزرگراهی بهسازی شده است و تا پایان سال بهسازی 15 کیلومتر در دست اجرا خواهد بود.
او با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهرک الهیه ساخت و ساز و بهینه سازی معابر این شهرک است افزود: تمامی جداول و انهار معابر اصلی و فرعی این شهرک تا سال 97 ساخته و ریزسازی و روکش خیابان های اصلی شامل دو معبر، تا سال 98 انجام شده است و تا بیست روز آینده یک معبر دیگر ساخته و در صورت برنده شدن مناقصه، 5 معبر جدید (الوند یک، الوند دو، البرز، سهند و سبلان) نیز تا پایان سال به این شهرک اضافه خواهد شد.
نوذرپورخاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های معاونت فنی و عمران منطقه 22، تکمیل معبر شهید وفایی، تکمیل زیرگذر انتهای معبر خادمین و تقاطع بزرگراه حکیم، تکمیل رینگ جنوبی مروارید شهر، تراش و روکش آسفالت ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی، بهسازی رینگ پیرامونی دهکده المپیک و روکش آسفالت معابر شهرک عقاب است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم

سخنگوی شورای شهر گفت: توصیف شرایط وظیفه ما نیست؛ مسئولیت ما این است که شرایط را به رسمیت بشناسیم و به دنبال برطرف کرد موانع برویم.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با مافیای خودرو اظهار داشت: اگر بخواهم خیلی صریح و قابل لمس بگویم، به هر دلیلی و بدون قضاوت کردن، در دوره گذشته و در چهارسال پیش از دوره‌ی ما در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، تاکسی و ون) اتفاقات مناسبی نیوفتاده است.

وی افزود: حتما باید پای صحبت آن عزیزان نیز بنشینیم، شاید دلایل خاص خودشان را، مانند در عدم همکاری دولت وقت داشته باشند. چون به هر حال این امری است که اگر در آن کمک‌های دولت در ادوار مختلف اگر اتفاق نیوفتاده باشد، شهرداری توفیقی نیز نداشته است.

وی بیان داشت:، اما چیزی که توصیف می‌شود کرد و به دست ما رسید، ناوگانی فرسوده با تعداد اندک بود که مردم را به شدت در وضعیت بدی قرار می‌داد. علی الخصوص در زمان همه گیری کرونا که ما لازم داشتیم مردم در اتوبوس‌ها و مترو با فاصله تردد بکنند وجود داشت.

نادعلی گفت: به هر حال توصیف شرایط وظیفه ما نیست. مسئولیت ما این است که شرایط را به رسمیت بشناسیم و به دنبال برطرف کرد موانع برویم.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری دولت کمک کرد، رئیس جمهور و وزرای صمت پای کار آمدند. با این حال فضای بروکراتیک عظیمی که برای هر اتفاق این چنینی در کشور وجود دارد و شرایط بد خارجی، موجب می‌شود که هر اتفاقی که بخواهد رقم بخورد، یک همت بالایی به آن معطوف شود و این همت در تمامی قسمت‌ها وجود داشته است.

وی در ادامه گفت: امسال آخرین سال دوره مدیریت شهری ما است، و حتی اگر ما در نتیجه گیری به این دوره از مدیریت شهری نرسیم و نتیجه اتفاقات در دوره‌ی بعد باشد، بازهم کار مهم در دوره ما اتقاق افتاده است.

سخنگوی شورای شهر افزود: ما می‌توانستیم بگوییم که ممکن است این کار سنگ بزرگ زدن باشد و حتی احتمال نشدن آن وجود داشته باشد، پس ورود نمی‌کنیم. اما افتخار این کار برای هرکسی که می‌خواهد باشد، مهم این است که مشکلات مردم حل شود و شهروندان یک کلان شهر که تمام نگاه‌ها روی آن است بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود