Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد طاهری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر کرمانشاه گفت: همزمان با شیوع موج دوم کرونا و با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی وعشایری و نیز تقویت مهارت قصه گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور، افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس انداز و آینده نگری، جشنواره قصه گویی برای کودکان روستایی و عشایری سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد طاهری بیان کرد: تمام کودکان ۵ تا ۱۲ ساله روستایی و عشایری استان می‌توانند برای شرکت دراین جشنواره یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خویش را و یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک " قلک جادویی" را انتخاب و در مقابل دوربین تلفن همراه و با گویش و لهجه محلی ضبط و به دبیرخانه جشنواره از طریق ایمیل به نشانی ghesegoo.saba@gmail.com و یا ازطریق اپلیکیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه ارسال کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری