Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیاطین سرخ با شکست لسترسیتی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. تاریخ انتشار: 21:36 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۰۶۱

خبرگزاری میزان - هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) برگزار و در مهمترین دیدار تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اختصاصی لسترسیتی با گل‌های دقیقه ۷۱ فرناندز و دقیقه ۹۰+۷ جسی لینگارد به برتری دو بر صفر رسید و با این نتیجه با ۶۶ امتیاز با قرار گرفتن در رده سوم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی هم با ۶۲ امتیاز پنجم شد و به لیگ اروپا راه یافت. همچنین در وقت‌های تلف شده بازی جانی ایوانز با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده تیم چلسی در استمفورد بریج با گل‌های مونت و اولیویه ژیرو ولوورهمپتون را از پیش رو برداشت و با ۶۶ امتیاز تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به شیاطین سرخ در رتبه چهارم جای گرفت. وولور هم با ۵۹ امتیاز با رتبه هفتمی به کار خود پایان داد.

شاگردان مورینیو در تیم تاتنهام هم با نتیجه یک بر یک مقابل کریستال پالاس به تساوی دست یافتند تا باتوجه به شکست ولورهمپتون، تاتنهام با تفاضل گل بهتر راهی لیگ اروپا شود.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

برنلی یک - برایتون ۲ (جهانبخش در این بازی در دقیقه ۳+۹۰ وارد میدان شد)

اورتون یک - بورنموث ۳

منچستر سیتی ۵ - نوریچ صفر

نیوکاسل یک - لیورپول ۳

ساوتهمپتون ۳ - شفیلد یونایتد یک

وستهام یک - استون ویلا یک

*جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس:

۱-لیورپول ۹۹ امتیاز

۲- منچستر سیتی ۸۱ امتیاز

۳- منچستر یونایتد ۶۶ امتیاز

۴- چلسی ۶۶ امتیاز

در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هم تیم‌های نوریچ، واتفورد و بورنموث سقوط کردند. بیشتر بخوانید: رومرو در لیست خرید اورتون و لیدزیونایتد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد چلسی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)