Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@16:15:50 GMT

قله دماوند متعلق به کجاست؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۵۳۰

قله دماوند متعلق به کجاست؟

به گزارش اقتصادآنلاین، سید صادق سعادتیان به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: آنچه که مطرح شده پیرامون پلاک‌های ثبتی 68 و 69 و مکانی غیر از کوهپایه و در محدوده ملار است که با قله دماوند فاصله زیادی دارد و در اجرای حکم قضایی صادر شده در سال 73 مبنی بر صدور سند وقفیت آن صادر شده است.

دراین زمینه بخوانید

آخرین جزییات از ماجرای وقف کوه دماوند کوه دماوند وقف شده است؟ ماجرای وقف کوه دماوند چیست؟! تکذیب وقفی بودن قله دماوند

وی یکی از دلایل عدم ثبت این اراضی در سامانه کاداستر را اختلاف سازمان ثبت اسناد، سازمان اوقاف و اداره منابع طبیعی استان مازندران پیرامون این پلاک‌های ثبتی عنوان کرد و گفت: به دلیل اختلاف در مورد این ملک و رفع نشدن آن، تا به امروز در سامانه کاداستر تثبیت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتیان خاطرنشان کرد: به محض رفع مشکلات مذکور و با رایزنی‌های صورت گرفته، در سریع‌ترین زمان ممکن در مورد مالکیت این پلاک‌های ثبتی اقدام خواهد شد و اطلاعات به صورت شفاف و دقیق در اختیار آحاد جامعه قرار می‌گیرد.

پربیننده ترین کمبود شدید معلم در آموزش و پرورش پیش شماره تلفن مناطق تهران بیشترین آمار طلاق مربوط به کدام استان است؟ قلعه‌نویی در بیمارستان بستری شد +عکس درخواست دورکاری ۵۰درصد کارکنان استان تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قله دماوند اوقاف منابع طبیعی استان مازندران جنگل دماوند منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری سازمان اوقاف قله دماوند قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس