Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:17:47 GMT

دوپینگ رامین رضاییان در دورهمی مدیری!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۶۳۸

دوپینگ رامین رضاییان در دورهمی مدیری!

ملی‌پوش ایرانی الشحانیه موفق به زدن دو گل برابر الاهلی قطر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که همانند بازی‌های اخیرشان رامین رضاییان را به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم رده هشتمی الاهلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رامین رضاییان که در یکی از دیدارهای تدارکاتی اخیرشان موفق به گلزنی با ضربه سر شده بود، در دقیقه ۲۲ بازی امشب هم توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی توسط نایجل دی‌یانگ را به زیبایی و با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه الاهلی کرد و تیمش را در زمین حریف پیش انداخت.



گلزنی و درخشش رضاییان در این بازی ادامه داشت و این ملی‌پوش ایرانی موفق شد در دقیقه ۲۹ پنالتی اعلام شده به سود تیمش را تبدیل به گل کند تا با دبل او، الشحانیه در نیمه اول به برتری ۲ بر صفر مقابل الاهلی دست یابد.



الشحانیه که در ۵ مسابقه اخیرش دو مساوی و سه شکست داشته و جزو گزینه‌های سقوط از لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شود، در صورت کسب پیروزی در بازی امشب مقابل الاهلی با امید بیشتری برای بقا فصل و ۴ بازی باقیمانده را ادامه می‌دهد و می‌تواند این شانس را به دست آورد تا از هر جدول بالا برود.

 

 

 



رضاییان در حالی امشب موفق به زدن دو گل مقابل الاهلی شده که تیمش در این فصل مجموعاً تا به اینجای کار فقط ۱۹ گل به ثمر رسانده که هم ستاره ایرانی الشحانیه آمار قابل توجه ۱۰ گل بوده است.



یاران رضاییان در صورت حفظ پیروزی مقابل الاهلی ۱۳ امتیازی می‌شوند و فاصله خود با تیم رده یازدهمی الخور را به یک و با ام صلال رده دهمی به ۲ امتیاز کاهش می‌دهند.

 

ستاره ایرانی الشحانیه با دو گلی که برابر الاهلی به ثمر رساند، در این فصل ۱۰ گله شد و به رده پنجم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر صعود کرد و حالا در فاصله ۴ هفته به پایان فصل تنها ۴ گل با صدر رده‌بندی برترین گلزنان فاصله دارد؛ البته این نکته را باید در نظر گرفت که پست رضاییان متفاوت با سایر رقبای او در گلزنی است و این بازیکن دورتر از دروازه حریفان بازی می‌کند.

 

قطر الشحانیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الشحانیه رامین رضاییان رامین رضاییان مقابل الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه