Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز صبح امروز در جلسه توسعه، تقویت و فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها و پاسگاه ها که به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد فرماندهی استان برگزار شد با اشاره به این که تقویت و راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: انجام این موضوع می تواند منجر به کاهش بار پرونده های ارسالی به دادسراها و مراجع قضایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان افزود: اقدامات خوبی در زمینه مشاوره ومددکاری در حال انجام است که امیدواریم این امر منجر به تسهیل روند مشاوره و افزایش کیفیت خدمات مشاوره ای به شهروندان شود.

او گفت: تقویت، راه اندازی و فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری برای کاهش ماموریت های زائد ضروری به نظر می رسد و اگر ماموریت مشاوره و مددکاری با موفقیت در کلانتری ها دنبال شود شاهد کاهش سایر ماموریت های زائد از جمله بدرقه متهم و... خواهیم بود.

فرمانده انتظامی البرز گفت: مشاوران و مددکاران باید علم و تکنیک های درمانی خود را به روزرسانی کنند و منطبق با نیاز مراجعان از آن بهره برده تا بتوانند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنند.

سردار محمدیان بهره مندی از ظرفیت معتمدین محلی در صلح و سازش برخی پرونده ها را مهم برشمرد و افزود: مشاوران و مددکاران می توانند با حضور در محله ها و درخواست همکاری معتمدین آن محله، نسبت به حل و فصل برخی پرونده ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اندازی ابزارهای نوین مشاوره و مددکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!

آفتاب‌‌نیوز :

 سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403