Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@08:23:30 GMT

خبرخوب برای افرادی که برای بار دوم کرونا گرفتند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۷۶۵

خبرخوب برای افرادی که برای بار دوم کرونا گرفتند

یک متخصص عفونی: بر طبق مشاهدات افرادی که برای بار دوم دچار کرونا شده اند، بیماری در آنها شدید تر از بار اول بروز پیدا نکرده است.

به گزارش مشرق، حمیدعمادی در خصوص امکان ابتلای مجدد بهبود یافتگان به بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر بیمارانی مشاهده می شوند که برای بار دوم دچار این بیماری شده اند و با بررسی های انجام روی آنها این نتیجه به دست آمده است که با گذشت زمان آنتی بادی بدن بهبودیافتگان افت پیدا می کند و با گذشت زمان امکان ابتلای مجدد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جریمه ماسک نزدن در کشور های مختلف +جدول

 وی  با بیان اینکه حدود ۴ تا ۵ ماه طول می کشد تا آنتی بادی به سطحی برسد که امکان ابتلای مجدد وجود داشته باشد،افزود: تعدادی از همکاران ما که در اسفند و فروردین به کرونا مبتلا شده بودند، در حال حاضر مجددا گرفتار آن شدند، البته بر طبق مشاهدات افرادی که برای بار دوم دچار کرونا شده اند، بیماری در آنها شدید تر از بار اول بروز پیدا نکرده است.

 این متخصص عفونی در خصوص مطالعات انجام شده در جهان مبنی بر امکان ابتلای مجدد، بهبود یافتگان کرونا، توضیح داد: تاکنون در این خصوص مطالعاتی در جهان صورت نگرفته است و شاید این امر به دلیل شیوع زود تر ویروس کووید۱۹ در کشور ما به نسبت کشوری اروپایی باشد چرا که تجربه ما در مورد کرونا از کشورهای اروپایی بیشتر است و آنها هنوز به این مرحله نرسیده اند که چند ماه از شیوع این بیماری در کشورشان بگذرد تا موارد ابتلای مجدد را مشاهده کنند و احتمالا تا دو ماه آینده آنها هم چنین مواردی را تجربه می کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین سلامت ویروس کرونا آنتی بادی امکان ابتلای مجدد برای بار دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله الزیتون واقع در شهر غزه دست کم هفت شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست همچنین یک موتور را نزدیک گذرگاه صلاح الدین در جنوب شهر رفح هدف قرار دادند که به دنبال آن ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی مناطق شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شهر رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

مرزهای شمالی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شاهد تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای بوده است.

کد خبر 6100001

دیگر خبرها

  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب