Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:47:45 GMT

برای مقابله با کرونا لاک‌پشت بخورید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۸۲۲

برای مقابله با کرونا لاک‌پشت بخورید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی خطاب به مردم کشورش از آنها خواست از این پس به دلیل کمبود مواد غذایی گوشت لاک‌پشت بخورند.

در همین راستا رسانه‌های کره‌شمالی هم به تکرار این توصیه به مردم پرداختند.روزنامه «سان» در گزارش خود در این باره آورده است: رسانه‌های کره‌شمالی بعد از این توصیه به طور مرتب مطالب و گزارش‌هایی در مورد فواید گوشت لاک‌پشت منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، حتی پیش از بسته شدن مرزها به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز دست‌کم ۴۰ درصد جمعیت کره‌شمالی از ناامنی غذایی رنج می‌بردند.

گفتنی است در شرایطی که اقتصاد کره‌شمالی یکی از بدترین سال‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد و بسته شدن مرزهای کشور با چین نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا مزید بر علت شده و در حالی که اکثر مردم این کشور مجبور به خوردن حداقل مواد غذایی هستند، رسانه‌ها چندی پیش از لیست مشروبات و غذاهای لاکچری رهبر این کشور از جمله سوپ باله کوسه پرده برداشتند.

پربیننده ترین هشدار درباره آینده دلار چین: پامپئو با مقاومت بی‌امان نابود خواهد شد شورش میلیاردرهای جمهوری‌خواه علیه ترامپ پیشی گرفتن زنجیره ارزش جهانی چین از آمریکا در هشت سال‌ اخیر/ سهم پایین صادرات ایران در مقایسه با اقتصادهای هم‌اندازه واکسن کرونا در مسکو رایگان عرضه می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کیم جونگ رهبر کره شمالی سازمان ملل متحد سازمان ملل متحد کیم جونگ اون کرونا ویروس اخبار کرونا رهبر کره شمالی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی