Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الشحانیه با درخشش رامین رضاییان پیروزی امیدبخشی را در لیگ ستارگان قطر کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه رو در روی تیم الاهلی دوحه قرار گرفت و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

رامین رضاییان زننده 2 گل الشحانیه در دقایق 22 و 29 - پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماندو گل سوم این تیم را در دقیقه 83 به ثمر رساند. تنها گل تیم الاهلی در دقیقه 59 به دست آمد.

در دیگر دیدار امشب نیز تیم السیلیه در حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد برابر تیم الوکره به تساوی بدون گل بسنده کرد.

تیم الشحانیه با وجود کسب پیروزی در دیدار امشب و اندوخته 13 امتیازی همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ ستارگان است اما به بقای در این رقابت‌ها امیدوار شد. تیم السیلیه هم با 24 امتیاز ششم است.

شکست تیم پورعلی‌گنجی در دیداری حساس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر بیشتر بخوانید... آغاز عملیات غیرممکن یاران رضاییان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز عملیات غیرممکن یاران رضاییان واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقدام عجیب سرپرست پرسپولیس؛ اختلاف ۷ بازیکن با رسول‌پناه بالا گرفت ۲ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۳ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۴ حسینی: شایعه بازنشستگی‌ام پس از بالا بردن جام قهرمانی صحت ندارد/ بازیکنان بابت مطالبات‌شان ناراحت هستند ۵ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۶ جلسه مشترک گل‌محمدی و پیروانی با سرپرست و هیئت مدیره پرسپولیس ۷ میراسماعیلی به نامزدهای ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اضافه شد ۸ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا مهمترین اخبار ورزشی حسینی: شایعه بازنشستگی‌ام پس از بالا بردن جام قهرمانی صحت ندارد/ بازیکنان بابت مطالبات‌شان ناراحت هستند حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد اقدام عجیب سرپرست پرسپولیس؛ اختلاف ۷ بازیکن با رسول‌پناه بالا گرفت مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه عراقچی: حق مسلم مردم ایران را تسلیم قلدری‌های آمریکا نمی‌کنیم هوک: آمریکا در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است عراق| بیانیه امنیتی رسمی درباره انفجارهای جنوب بغداد و علت وقوع آن+ تصاویر بیانیه سپاه| دربرابر پروژه نفوذ دشمنان باید هوشیار بود/ منافقین پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر کریم انصاری فرد رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد