Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد می‌خواهد در آینده تیمش برای قهرمانی بجنگد نه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا.

طرفداری- چلسی سرانجام مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. فرانک لمپارد پس از پیروزی چلسی در بازی مقابل وولورهمپتون در کنفرانس خبری حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبال لندن، سرمربی آبی‌ها به سوالات زیر پاسخ داد:

حضور ورنر در ورزشگاه و قرار گرفتن در جمع تاپ فور

امیدوارم تیمی را دیده باشد که روحیه بالایی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی مانند چیزی که مانت رقم زد، مواردی هستند که می‌توانیم در آن‌ها بهتر باشیم اما بازیکنان بااستعدادی در تیم داریم. امیدوارم اولین نگاه ورنر به تیم خوب بوده باشد.

میسون مانت

قطعا بهتر خواهد شد چون هنوز جوان است. تکنیکش را در آن ضربه آزاد دیدید و این تازه شروعش در چلسی است. 

حضور کابایرو به جای کپا

در مورد همه مسائل تیم زیاد فکر می‌کنم و آن هم چگونگی ما به عنوان یک تیم است. کسب کلین شیت، بازتابی از عملکرد کل تیم نیست. نمی‌خواهم تقصیرها را به گردن کپا بیندازم اما فکر کردم حضور کابایرو پس از اعتماد به نفسی که از بازی مقابل منچستریونایتد به دست آورد، خوب است. 

کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چه معنی برای شما دارد؟

خیلی خوشحالم و نمی‌خواهم بگویم که به خاطر من بوده است. صحبت‌های زیادی انجام داده‌ام و ناشناخته‌های زیادی نیز در مورد تیم وجود دارد. فصل موفقیت آمیز چلسی را می‌بینید و باید بگویم این تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است. به آن افتخار می‌کنم اما ما می‌خواهیم در آینده برای قهرمانی بجنگیم. در این فصل در بعضی مواقع بی ثبات بودیم. 

 خرید بازیکنان جدید در تابستان 

این صحبت برای الان نیست و نمی‌خواهم زیاد درباره‌اش حرف بزنم. اگر امکان پیشرفت در پستی وجود داشته باشد، برایش تلاش می‌کنیم. این موارد برای بعد از بازی مقابل آرسنال است. 

اولین فصل در لیگ برتر به عنوان سرمربی. چطور بود؟

فصل سختی بود. پارسال در دربی کانتی وارد این عرصه شدم و حضور در چلسی بسیار عظیم بود. میل زیادی در این کارم وجود دارد و باید تعادلی ایجاد کنم. میلیون‌ها چیز در این فصل یاد گرفتم و فقط می‌خواهم موفقیت را به باشگاه بیاورم. چیزهایی از موفقیت را کسب کردیم اما بازی بزرگی در هفته آینده داریم.

سزار آزپیلیکوئتا

مربیگیری و مدیریت بازیکنی که قبلا با آن همبازی بوده‌ای می‌تواند دشوار باشد اما در آزپی  آسان بود. عملکرد برجسته‌ای داشت و استانداردهایش به گونه‌ای است که هر بازیکنی باید به آن چشم داشته باشد. او بازیکنی است که طرفدارها به آن نگاه می‌کنند. لحظه‌ای است که می‌خواهم با هواداران به اشتراک بگذارم و دوست دارم از آن‌ها تشکر کنم. 

پدرو

پدرو آخرین بازی‌اش را برای باشگاه انجام داد. کارهایی که او برای باشگاه انجام داده بسیار خاص است و می‌خواهم از او تشکر کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: همین الان هم دولت یا قوه قضاییه می توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899743

دیگر خبرها

  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان
  • قصه عبرت آموز یک دزد!