Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ۵ مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی (ره) با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه این شهرستان هندیجان دیدار و گفتگو شد.

او با بیان اینکه نهاد نماز جمعه مولود و یادگار امام خمینی (ره) است و همین امر اهمیت آن را دوچندان می‌کند، افزود: بر خود لازم دانستم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه هندیجان و همکاری‌های همه جانبه او در سطح شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بویری اظهار امیدواری کرد هم، چون گذشته با رهنمود‌ها و تدابیر دلسوزانه امام جمعه هندیجان موجب تسهیل و تسریع در حل مشکلات و امورات شهرستان باشم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان ضمن تقدیر از حضور فرماندار به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه محور مسائل دینی، مذهبی و سیاسی است.

او آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاورد‌های نماز جمعه برشمرد و بیان داشت: نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است و در حقیقت امروز هم این مساله در همه زمینه‌ها کاملا مشهود است، اگرچه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد نماز جمعه خوب و قابل قبول بوده و باید این تعامل به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های نماز جمعه افزایش یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان تصریح کرد: نماز جمعه پایگاه محکمی برای حراست از دستاورد‌های نظام و انقلاب محسوب می‌شود و همکاری و اهتمام فرماندار این شهرستان به موضوع نماز جمعه قابل قدردانی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اقامه اولین نماز جمعه امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز