Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:41:31 GMT

اتوبوس شرکت واحد در تبریز دچار حریق شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۹۲۷۸

ساعت۲۴-آذربایجان شرقی اتوبوس مسیر ۱۱۰ ولیعصر شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه دچار حریق شد.

عصر امروز یک دستگاه اتوبوس متعلق به مسیر ۱۱۰ ولیعصر ( بخش خصوصی) در پایانه جمهوری اسلامی (بازار) در قسمت موتور دچار حریق شد.

این آتش‌سوزی بدون وارد شدن صدمه به مسافران و با همکاری شهروندان و کسبه و اصناف و با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه، علت اصلی حادثه در دست بررسی بوده و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از همکاری شهروندان عزیز و تلاش کارکنان آتش نشانی که در این خصوص متحمل زحمت شدهاند، قدردانی  می‌کند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز