Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مشکل کمبود آب در تبریز موضوعی راهبردی است که جلسات رفع آن در استان باید با حضور مدیران ارشد استانی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی  در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: باید متخصصان امر برای انتقال آب به تبریز از نقاط مختلف اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه‌های دولت در زمینه انتقال و مدیریت آب تبریز اعلام نشده است که لازم است این کار انجام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه از گذشته می‌دانستیم موضوع آب تبریز شکننده است، گفت: در گذشته اقداماتی  برای تهیه بسته اقتصادی در دولت قبل انجام شد که دولت روحانی با روی کار آمدن اولین پروژه‌ای که لغو کرد انتقال آب ارس به تبریز بود.

وی افزود: محدودیت آب نارضایتی مردم را افزایش داده که باید فکری اساسی برای آن انجام شود.

بیگی گفت: استاندار آذربایجان شرقی باید برنامه‌های خودرا برای مدیریت و انتقال آب به تبریز ارائه دهد تا از طریق وزارت نیرو نیز این مشکل پیگیری شود.

وی گفت:  ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه در کشور وجود دارد.

بیگی اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری نسبت به مدیریت منابع خود اقدام کند وضعیت موجود کشور پیش‌بینی‌ ها را مختل کرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری باید به سمت جذب سرمایه‌گذاری حرکت کند و باید رفتار با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نسبت به گذشته اصلاح شود چرا که سرمایه‌گذاران گذشته در این خصوص ابراز نارضایتی می‌کنند.
 

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آب دولت روحانی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تبریز در مجلس انتقال آب ارس خبرگزاری فارس فارس تبریز شورای شهر شهرداری تبریز انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز