Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@02:26:11 GMT

(جدول) آپارتمان در مناطق مختلف تهران متری چند؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۹۵۶۵

(جدول) آپارتمان در مناطق مختلف تهران متری چند؟

با وجود اینکه در برخی از نقاط بازار مسکن، روند افزایش قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان متوقف شده است، اما برخی از فروشنده‌ها و سازنده‌ها که عرضه‌کننده واحد‌های نوساز به‌شمار می‌آیند، هنوز در حال تغییر قیمت پیشنهادی خود برای فروش هستند و این تغییرات در حالی رخ می‌دهد که تقاضای خرید آپارتمان نوساز در بازار بسیار اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، تعداد متقاضیان مصرفی مسکن که اکنون با وجود تلاطم قیمتی در بازار حضور دارند و در حال جست‌وجو هستند، بسیار اندک است و از سوی دیگر اغلب آن‌ها در گروه متقاضیان «تبدیل به‌احسن» قرار دارند. در این بین متقاضیان تبدیل آپارتمان‌های نقلی به واحد‌های دوخوابه یکی از اصلی‌ترین گروه‌های متقاضی تبدیل‌به‌احسن در بازار مسکن به‌شمار می‌آیند که اغلب در دامنه متراژی ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در جست‌وجوی واحد متناسب با بودجه و سلیقه خود هستند.

بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در این گروه متراژی در تازه‌ترین فایل‌های موجود نزد واسطه‌های ملکی نشان می‌دهد در بیش از نیمی از محله‌های مصرفی شهر تهران، روند افزایش قیمت پیشنهادی متوقف شده و قیمت‌ها تفاوت چندانی با آنچه از ۲۰ روز گذشته اعلام شده، ندارند. با این حال همچنان در گروه واحد‌های نوساز و کلیدنخورده از سوی برخی از سازنده‌ها و فروشنده‌ها، اصرار برای تداوم افزایش قیمت به چشم می‌خورد. از آنجا که روند صعودی قیمت ارز در روز‌های اخیر متوقف شد و خبری از اثرپذیری بازار مسکن از جو روانی بازار ارز نیست، به‌نظر می‌رسد این گروه از فروشنده‌ها آخرین زور خود را برای بالا نگه داشتن تب قیمت در بازار مسکن به‌کار گرفته‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت آپارتمان بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله یوسف آباد تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این محله مرکزی تهران بپردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با بودجه‌ای حدود ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید آپارتمانی با متراژ ۱۱۷ متر و دو خوابه را در یوسف آباد خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۱۴ متر در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۱۵ میلیارد تومان در این محله به فروش می‌رسد. واحدی ۲۱ ساله در یوسف آباد با زیربنای ۱۰۳ متر و دو اتاق خواب، امروز به قیمت ۱۲ میلیارد تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در این محله با ۲۵ سال سن و متراژ ۱۱۵ متر، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با سرمایه ۲۱ میلیارد تومان می‌توانید صاحب واحد آپارتمانی ۱۰ ساله با زیربنای ۱۴۰ متر در یوسف آباد شوید.

یک آپارتمان نوساز ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب در این محله به قیمت ۳۴ میلیارد فروخته می‌شود. آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۱۲ متر و دو اتاق خواب، ۱۷ میلیارد تومان قیمت دارد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید:

دیگر خبرها

  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران