Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: اگر چه طی یک ماه گذشته بیمارستان شهید مدرس را برای پذیرش بیماران غیر کرونایی آماده می‌کردیم اما متأسفانه اکنون تعداد بستری‌ها به ۱۳ تا ۱۴ برابر افزایش یافته است.

مسلم ساقی در جلسه شورای اداری که پنجم مرداد ماه در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا سخت‌ترین روزهای تاریخ بعد از انقلاب را رقم زده، باید مسئولان و متولیان سال آخر دولت تدبیر و امید را همانند سال اول بدانند و ضمن مغتنم شمردن فرصت‌ها با مردم گفت‌وگو کرده و همه جریان‌ها و مردم را در ارائه خدمات شریک بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای مدیران وظایفی تعیین شده که بر اساس آن باید پروژه‌های مهمی که تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد، به مدیران استان و فرمانداری اعلام کنند تا برای محقق شدن آن پیگیری لازم صورت گیرد.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: مسئولان ادارات باید اطلاعات املاک و زمین‌های مازاد را با مشخصات و موقعیت به ما ارائه دهند تا در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. همچنین هر اداره‌ای که برای ساخت مسکن زمین دولتی دارد با اولویت همکاران خودشان به راه و شهرسازی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه هر چند تا کنون در کاشمر ۲۲۰۰ نفر برای مسکن ملی ثبت‌ نام کرده‌اند اما با شاخص‌هایی که تعریف شده تعداد کمی شاملشان می‌شود، بیان کرد: اگر پروژه‌ای تا پایان سال قابلیت افتتاح را دارد، باید پیگیری شود. در غیر این صورت بر اساس آنچه اعلام شده باید رایگان به بخش خصوصی واگذار شود تا از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری گردد.

ساقی اظهار کرد: هر مدیر و مسئولی باید خدمات دولت را که خدمات نظام است، مستندنگاری کرده و برای امیدآفرینی به مردم اطلاع‌رسانی کند. در ارائه گزارش نه تنها نباید اغراق شود بلکه اگر محدودیت داریم و توفیقی حاصل نشده واقعیت‌ها را باید به مردم بگوییم.

وی افزود: هیچ مدیری در سال جاری حق ندارد مشکلات را به حوزه دیگری ارجاع دهد و هیچ نارضایتی از مطالبات مردم نباید به حوزه دیگری تسری یابد. در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار کاشمر همچنین سیاست نظام در حوزه کرونا را ۳ اصل سلامت، معیشت و امنیت دانست و افزود: طی یک ماه اخیر آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان تصاعدی بوده است.

وی گفت: اگر چه طی یک ماه گذشته در حال آماده‌سازی بیمارستان شهید مدرس برای پذیرش بیماران غیر کرونایی بودیم اما متأسفانه اکنون تعداد بستری‌ها به ۱۳ تا ۱۴ برابر افزایش یافته است.

ساقی اظهار کرد: اگر چه هیچ زمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا ظرفیت تخت‌های آی سی یو تکمیل نبود اما متأسفانه طی چند روز اخیر ظرفیت تکمیل و تعداد بیماران بد حال روز به روز افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: طی چندین جلسه متوالی به مدیران تأکید شده تسهیلات را به واحدهای تولیدی و صنوف خسارت دیده از کرونا اطلاع‌ رسانی کنند، بر اساس آخرین آمار تا کنون ۹ درصد تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار کاشمر در ادامه با گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: مراسم سیاسی عبادی جمعه منبر ندای اسلام است که در آن دعوت به تهذیب نفس می‌شود و برای  بصیرت مسلمانان و روشنگری افکار است.

تریبون نماز جمعه جای زیر سوال بردن مسئول و گروهی نیست

امام جمعه کاشمر با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آنچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک دژ مستحکم انقلاب و نظام اسلامی را نگه داشت و محافظت و حراست کرد، برگزاری همین نمازهای جمعه در سراسر کشور بوده است.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی بیان کرد: نماز جمعه نماز اقتدار و قدرت نظام اسلامی است و نماز جمعه بعد از حج بزرگ‌ترین اجتماع عبادی سیاسی است.

وی همچنین اظهار کرد: شهرستان کاشمر شهری مذهبی، ولایتمدار و حوزوی است که سابقه دین‌داری و ولایتمداری مردم و بعد از پیروزی انقلاب شهیدپروری این دیار بر کسی پوشیده نیست.

امام‌ جمعه کاشمر عنوان کرد: استقبال مردم در همه دوره‌ها از نماز جمعه چشم‌گیر بوده به‌ طوری که اکنون هم اگر فضا برای اقامه نماز تا سه برابر افزایش یابد باز هم جمعیت را خواهیم داشت و با کمبود فضا مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: چون تریبون نماز جمعه مقدس است، به همین جهت سعی شده تریبون نماز جمعه تریبون انتقام‌جویی، انتقام‌گیری و مچ‌گیری نباشد. نماز جمعه افراد را دعوت به مهربانی، خوبی و اصلاح می‌کند.

طباطبایی تأکید کرد: تریبون نماز جمعه جای زیر سوال بردن مسئول، نهاد، اداره و گروهی نیست از همه برای حضور در نماز جمعه دعوت می‌کنیم و همه باید احساس آرامش کنند، از نهاد و دفتر امام جمعه هیچ‌کس نباید بترسد و هر کس با هر عقیده و تفکر باید حرف خود را بزند و احساس آرامش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاشمر تریبون نماز جمعه فرماندار کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور