Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست از برقراری و راه اندازی خط مستقیم مبادله پستی تهران – یاسوج و بلعکس با هدف اصلاح و بازنگری در ایجاد خطوط جدید پستی خبر داد.  محسن وطن پرست، مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست، در تشریح این موضوع گفت: راه اندازی خط مستقل مبادله بجنورد – تهران از ابتدای تیر ماه به تصدی اداره کل پست استان گلستان و خط مستقیم تهران – یاسوج و بالعکس، با هدف تسریع در وصول و ایصال محمولات پستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان‌های تابعه از ابتدای مرداد ماه سال جاری به تصدی اداره کل تجزیه و مبادلات راه اندازی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان مذکور، کاهش بی ترتیبی‌های پستی، رضایت مشتریان، حذف خطوط پیمانکاری و کاهش هزینه‌های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پستی عنوان کرد.

افزایش سرعت ارسال مرسولات با راه اندازی خط مبادله پستی تهران – یاسوج

مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس همچنین تصریح کرد: با اجرای این خط کلیه مرسولات صادره از تهران و بیش از ۱۴ استان دیگر ظرف مدت ۲۴ ساعت در یاسوج قابل توزیع خواهد بود و ضمن اینکه ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان در سال جهش تولید فراهم خواهد شد.

وی در پایان گفت: در راستای افزایش ظرفیت حمل و نقل و بهره برداری حداکثری از امکانات خطوط ریلی، بهره برداری چارتری از واگن‌های شرکت راه آهن نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید

تقویت زیرساخت‌های پست، به توسعه کسب و کار‌ها کمک می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پست شرکت پست خطوط انتقال مرسولات پستی مبادله پستی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار قدس در رابطه با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم بیان داشت: مشکل این است آن هایی که فعالیتشان آشکار است، معمولا مشمول پرداخت مالیات می شوند ولی آن هایی که فعالیتشان زیر زمینی و یا مخفی است معمولا به نوعی از پرداخت مالیات فرار می کنند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر مشوق های مالیاتی هوشمند و هدفمند در جهت افزایش مشارکت مردم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، بیان داشت: تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که فعالیتشان شفاف و آشکار است، باید مورد شمول مشوق‌های مالیاتی جدید شوند و این تغییر مهم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، کاری بسیار درست و دقیق در جهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم است. وقتی کار تولید مورد اقبال قرار گیرد، طبیعتا مشارکت مردم می تواند در آن بخش تولیدی افزایش پیدا کند.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در مناطق محروم در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: هر چقدر مشوق های مالیاتی در مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر باشد و به خصوص از لحاظ زمانی مدت این معافیت‌ها زیاد باشد، باعث جلب توجه و گرایش افراد به سرمایه گذاری در آن مناطق می شود.

وی همچنین در انتقادی نسبت به لایحه بودجه 1403 گفت که دولت برای بودجه سال 1403 در بخش تبصره و احکام بودجه، این مساله را به صراحت نیاورده بود و بعد در جداول آورده است که کار درستی نیست و موجب شده است که زمان بررسی بودجه به درازا کشیده شده است.

حاجی دلیگانی در خصوص زمان بررسی لایحه « اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم» یادآور شد که لایحه باید فرایند و مسیر خود را طی کند و زمان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به درگیر بودن صحن به بحث بودجه و برنامه هفتم مشخص نیست.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم