Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@05:08:07 GMT

ماجرای مهاجرت شقایق نوروزی و کشف حجاب او +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۹۷۵۰

ماجرای مهاجرت شقایق نوروزی و کشف حجاب او +عکس

رویداد۲۴ شقایق نوروزی متولد 1363 در شیراز، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است و از کارهای دانشجویی با تئاتر شروع کرد تا اینکه جلوی دوربین رفت و حالا ساکن اسپانیاست.

 

خانواده شقایق نوروزی و علاقه به هنر بازیگری

 

در خانواده ای بزرگ شدم که اکثر آنها به رشته هنری از مجسمه سازی تا نقاشی گرایش داشتند، بطبع علاقه من به هنر به دوران کودکی و نوجوانی باز می گردد

از سال آخر دبیرستان بطور جدی به بازیگری فکر کردم و به همین دلیل هم رشته تئاتر را در دانشگاه انتخاب و ادامه تحصیل دادم

شقایق نوروزی دانشگاه از تبریز تا تهران

 

شش ترم در دانشگاه نبی اکرم تبریز بازیگری خواندم سپس برای ادامه تحصیل به تهران انتقالی گرفتم و چون دانشگاه سوره رشته بازیگری نداشت کارگردانی خواندم

شهرت شقایق نوروزی با نقش ترنگ سریال بیداری

 

در سال 1386 وقتی 23 ساله بود از طریق یکی از اساتید تئاتر به بهرام عظیم پور کارگردان معرفی شد تا اینکه از بین 300 – 400 نفر و پس از 3 مرحله تست انتخاب شد

بدین ترتیب او با نقش ترنگ اولین کار تصویری خود را انجام دادم و آنچنان درخشان ظاهر شد که آینده روشنی از مسیرش نمایان بود

بازگشت شقایق نوروزی به تئاتر و کارگردانی

 

با وجود شهرتی که بدست آورد خیلی زود از صحنه تلویزیون کنار زده شد، به همین دلیل به تئاتر بازگشت و در چند فیلم تلویزیونی نیز ایفا کرد

او سال 88 در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد حضور داشتند تا اینکه بعدا به سمت ساخت فیلم و کارگردانی هم کشیده شد

 

مهاجرت شقایق نوروزی به اسپانیا

 

در نهایت بعد از سال ها تلاش، خانم نوروزی در سال 96 وقتی 33 ساله بود بار سفر بست و برای همیشه ایران را به مقصد بارسلونای اسپانیا ترک کرد

افشاگری شقایق نوروزی از آزار جنسی

 

این بازیگر پس از تایید اقامت اش در اسفند 98 خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید به عمد جلوی فعالیت های او گرفته شده است

ماجرای طلاق شقایق نوروزی

 

بهرام عظیم پور کارگردان سریال بیداری در واکنش به صحبت های او نوشت : هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می شد. می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیاندازید!

خانم بازیگر حالا در آنسوی آب خود را یک فعال حامی حقوق زنان معرفی می کند و تلاش می کند بتواند با آگاه سازی مشکلات زنان را به حداقل برساند

از یوگا تا گیاهخواری

او که سال ها تجربه ورزش یوگا رو دارد، کلاس هایی آموزش این رشته رو بصورت مجازی برگزاری می کند و خود نیز پیرو رژیم غذایی گیاهخواری است.

 

منبع: فتوکده

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • دشت شقایق ملارد
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب