Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: کمیته ملی پارالمپیک قول داده که پس از بازگشایی اردوها، فقط وزنه برداری گروهی تمرین کند.

سیدمحمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمرینات رشته پاراوزنه‌برداری، اظهار داشت: برای برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان پاراوزنه‌برداری و تیم ملی پاراوزنه برداری جوانان که برای شرکت در بازی‌های پارآسیایی به میزبانی بحرین در شهریور 1400، نیز فقط منتظر هستیم که پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مانعی از لحاظ سخت افزاری، امکانات و تجهیزات نداریم. 

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری در مورد اینکه تمرینات گروهی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کمیته ملی پارالمپیک قبلا اعلام کرده بوده که اگر قرار است اردوهای ملی‌پوشان شانس مدال طلا 25 روز، ورزشکاران شانس نشان نقره 15 روز و نفرات برنزی 10 روز باشد اما در بحث سیکل تمرینی، وضعیت آمادگی ملی پوشان به هم می‌خورد و برهمین اساس کمیته ملی پارالمپیک قول داده که پس از بازگشایی اردوها، فقط وزنه برداری گروهی تمرین کنند و اگر در اردو کمتر حضور داشته باشند فایده‌ای ندارد.

وی افزود: در وزنه برداری 6 سهیمه کسب کردیم که تمرینات به طور جداگانه و دو نفره به ترتیب 25، 15 و 10 روز تمرین بگذاریم که هر 6 ملی‌پوش را شانس مدال دیدیم. اگر ورزشکاران و کادر فنی خوب حمایت بشوند بالطبع آن فرد نقره‌ای با تمرین مناسب، مدالش به طلا تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری وزارت ورزش جوانان مدال طلا پاراوزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳