Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: متقاضیان مسکن ملی در شهرهای بزرگ مانند گلبهار، بینالود و مشهد بایستی مبلغ 40 میلیون تومان و در شهرهای کوچک زیر 25 هزار نفر نیز 30 میلیون به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری، مسئول سامانه مسکن اقدام ملی در خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون جزئیات طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: متقاضیانی که ثبت‌نام می‌کنند ابتدا استعلام ثبت، فرم ج و استعلام بانک از طریق سیستم گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر متقاضیان تمامی شرایط را داشتند و سندی به نام آن‌ها نشده باشد، تأیید اولیه انجام می‌شود افزود: مرحله بعد با مراجعه به ادارات کل راه و شهرسازی یا دفتر عمران گلبهار بینالود یا بنیاد مسکن مدارک را تکمیل می‌کنند و مدارک شناسایی مطابقت داده می‌شود.

مسئول سامانه طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی گفت: پس از تأیید در این مرحله مدارک به‌صورت سیستمی برای بانک ارسال می‌شود و بانک نیز برای متقاضیان افتتاح حساب خواهد داشت که به‌صورت پیامکی اعلام می‌شود و 15 روز مهلت پرداخت خواهند داشت.

وی افزود: متقاضیان در شهرهای بزرگ مانند گلبهار، بینالود و مشهد بایستی مبلغ 40 میلیون تومان و در شهرهای کوچک زیر 25 هزار نفر نیز 30 میلیون به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: متقاضی پس از مرحله اول و واریز مبالغ اعلام شده به پروژه معرفی خواهد شد و مرحله به مرحله وام مربوطه آزاد خواهد شد و متقاضی نیز بر اساس پیشرفت مبالغی واریز می‌کند.

وی افزود: پروسه تعریف شده از ابتدا تا انتها برای مسکن اقدام ملی طی دو سال است.

مسئول سامانه طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسکن مهر به دلیل اینکه برآورد سنجی نشده بود گاهی پروژه به تعویق می‌افتاد اما در این پروژه مسکن اقدام ملی متقاضیان تمکن مالی خواهند داشت.

وی افزود: در پروژه مسکن اقدام ملی متقاضی تعهد رسمی می‌دهد که این تمکن مالی را دارد لذا پروژه بدون متقاضی نخواهد ماند و اولویت با ساخت طبقات پایین‌تر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع