Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- با گذشت حدود سه سال از زلزله آبان ۹۶ در استان کرمانشاه سه بلوک از مجتمع مسکن مهر سرپل‌ذهاب نیمه‌کاره رها شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به دنبال وقوع زلزله آبان ماه 96 در استان کرمانشاه 36 هزار واحد مسکونی در سرپل‌ذهاب تخریب شد و خسارت دید و مجتمع 504 واحدی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب از جمله واحدهای آسیب‌دیده در این زلزله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون 21 بلوک از 24 بلوک این مجتمع مسکونی بازسازی و تحویل مالکان شده است اما هنوز کار بازسازی سه بلوک 72 واحدی به پایان نرسیده است.

مسکن مهر شهید شیرودی از جمله موارد پرحاشیه زلزله آبان 96 بود که بازسازی آن با تأخیر بسیار آغاز شد و در نهایت 21 واحد بازسازی و سه بلوک تخریب شد.

به طور قطع ساکنان این واحدها از اقشار ضعیف جامعه هستند و تأمین هزینه بالای اجاره‌بها آن هم در شرایط کنونی و شیوع کرونا یک دغدغه جدی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

2 سال پس از زلزله سرپل‌ذهاب|چهره‌ای نازیبا از جولان کانکس‌ها در شهر/ ‌بازسازی کامل منازل رها شده‌ است+تصاویر2 سال پس از زلزله سرپل‌ذهاب| خودنمایی کانکس‌ها در سطح شهر/ نگرانی مردم از پایان مهلت امهال وام‌ها4000 واحد احداثی آسیب‌دیده از زلزله سرپل‌ذهاب هنوز تکمیل نشده است

شریفی از ساکنان مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب گفت: سه بلوک این مجتمع که تخریب شده بود نیمه کاره رها شده و هیچ ارگانی جوابگوی ما نیست.

 وی عنوان کرد: مدت زیادی را به امید ساخته شدن واحدها در کانکس گذراندیم و مدتی هم اجاره‌نشین شدیم اما از اجاره‌نشینی خسته شده‌ایم.

بهرامی از دیگر ساکنان این مجتمع گفت: نزدیک به سه سال از زلزله می‌گذرد اما هنوز این واحدها تکمیل نشده‌اند و از طرف دیگر ما توان پرداخت اجاره بهای سنگین را نداریم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان هیچ توجهی به این موضوع ندارند افزود: انتظار می‌رود حداقل دلیل قانع‌کننده‌ای برای توقف ساخت و ساز این واحدها بیاورند که تکلیف ما مشخص شود.

اتمام بازسازی واحد‌های مسکن مهر سرپل‌ذهاب تا پایان امسال

محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب در این رابطه اظهار داشت: بیش از 21 بلوک از مسکن مهر شهید شیرودی بازسازی و به بهره‌برداری رسیده و تحویل مالکان شده است.

وی عنوان کرد: سه بلوک این مجتمع که به طور کامل تخریب شدند و بازسازی آن‌ها از صفر شروع شد اکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

جمالی‌نیا گفت: سازه ها، ستون‌ها و سقف اجاره شده و روند سفت‌کاری بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی بیان کرد: اعتبارات مناسبی از محل ماده 12 برای تکمیل این سه بلوک که شامل 72 واحد است دریافت شده و به صورت اوراق است و راه و شهرسازی در حال انجام تشریفات واگذاری مناقصه به پیمانکار است و امید داریم تا پایان سال 99 ساخت این سه بلوک به اتمام برسد.

انتهای پیام/832/ ع

R41380/P/S6,68/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مسکن مهر هشتگرد زلزله کرمانشاه بیشتر بخوانید... ۴۰۰۰ واحد احداثی آسیب‌دیده از زلزله سرپل‌ذهاب هنوز تکمیل نشده است روایت تسنیم از وضعیت سرپل‌ذهاب پس از زلزله دو سال پیش؛ وعد‌ه‌هایی که عملی نشد / زندگی مردم ‌در کانکس‌ها‌ ۱۴ میلیارد ریال به حساب کودکان بی‌سرپرست زلزله‌زده سرپل‌ذهاب واریز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴۰۰۰ واحد احداثی آسیب‌دیده از زلزله سرپل‌ذهاب هنوز تکمیل نشده است روایت تسنیم از وضعیت سرپل‌ذهاب پس از زلزله دو سال پیش؛ وعد‌ه‌هایی که عملی نشد / زندگی مردم ‌در کانکس‌ها‌ ۱۴ میلیارد ریال به حساب کودکان بی‌سرپرست زلزله‌زده سرپل‌ذهاب واریز شد واژه های کاربردی مرتبط مسکن مهر هشتگرد زلزله کرمانشاه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۲ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۳ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۴ ‌بی‌اخلاقی‌، نزاع و ضرب و شتم در بازی جنجالی بادران ـ گل ریحان / دیداری که ‌"فوتبال" نبود ۵ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۶ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۷ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۸ وزیر اقتصاد: پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب کار در کشور راه‌اندازی می‌شود مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر قطعی‌شدن حکم اعدام ۸ نفر از اغتشاشگران ۹۶ و ۹۸ تکذیب شد وزیر اقتصاد: پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب کار در کشور راه‌اندازی می‌شود قم|مراسمات عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ موثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان واکنش شیخ قاسم به تهدیدهای صهیونیست‌ها؛ «آمادگی کامل مقاومت؛ شکست دیگری در انتظارتان است» عراقچی: حق مسلم مردم ایران را تسلیم قلدری‌های آمریکا نمی‌کنیم هوک: آمریکا در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر هشتگرد زلزله کرمانشاه مسکن مهر هشتگرد زلزله کرمانشاه مسکن مهر شهید شیرودی زلزله سرپل ذهاب پس از زلزله تکمیل نشده ترین اخبار آسیب دیده تخریب شد کانکس ها سه بلوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی