Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: نیروهای انقلابی و مردم کشورمان در عملیات مرصاد، با اتحاد و ایستادگی درس بزرگی به دشمنان و منافقین دادند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 8 سال جنگ تحمیلی به‌ویژه شهدای عملیات مرصاد و تبریک سالروز پاتک جمهوری اسلامی ایران به حمله سازمان مجاهدین خلق اظهار داشت: منافقین در عملیات مرصاد فریب صدام خوردند و صدام نیز از آنان در مسیر اهداف شومش استفاده ابزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای انقلابی و مردم کشورمان در عملیات مرصاد، علی‌رغم اینکه هیچ اطلاعی از وضعیت نداشته، در فرصت بسیار محدود منسجم و با اتحاد و ایستادگی درس بزرگی به دشمنان و منافقین دادند.

جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: مردم در عملیات مرصاد ضربه‌ای بزرگ به استکبار جهانی و منافقین زدند که هیچ‌گاه آن را فراموش نکرده و یقیناً هرگاه خائنین به فکر توطئه‌ای ‌علیه ایران باشند، ملت مقابل آنها خواهند ایستاد.

اوج خیانت منافقین در عملیات مرصاد چه بود؟+ اسنادماجرای حماسه آفرینی رزمندگان همدانی در عملیات مرصاد / فروغ جاویدان برای همیشه غروب کرد

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت، افزود: اگر همانند عملیات مرصاد با حفظ همین روحیه انقلابی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، همواره پیروزیم.

‌مصلحی با یادآوری اینکه پیروزی ایران در عملیات مرصاد به شکستی ابدی برای منافقین تبدیل شد، یادآور شد: امیدوام همه مسلمانان در این شرایط کنونی وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و در برابر توطئه و دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... همدان| ماجرای رزمندگانی که در «مرصاد» نام «تویسرکان» را تاریخی کردند روایت یک رزمنده ‌از عملیات ‌مرصاد / منافقین می‌خواستند ۳ روزه تهران را فتح کنند /‌ ‌در چهارزبر ‌‌‌تار و مار شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... همدان| ماجرای رزمندگانی که در «مرصاد» نام «تویسرکان» را تاریخی کردند روایت یک رزمنده ‌از عملیات ‌مرصاد / منافقین می‌خواستند ۳ روزه تهران را فتح کنند /‌ ‌در چهارزبر ‌‌‌تار و مار شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۲ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۳ ‌بی‌اخلاقی‌، نزاع و ضرب و شتم در بازی جنجالی بادران ـ گل ریحان / دیداری که ‌"فوتبال" نبود ۴ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۵ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۶ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۷ شناسایی گذرگاه تاریخی ‌هزاره نخست قبل از میلاد در دنا / کشف ۵ گوری مملو از اشیاء قدیمی‌ + فیلم ۸ وزیر اقتصاد: پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب کار در کشور راه‌اندازی می‌شود مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر قطعی‌شدن حکم اعدام ۸ نفر از اغتشاشگران ۹۶ و ۹۸ تکذیب شد وزیر اقتصاد: پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب کار در کشور راه‌اندازی می‌شود قم|مراسمات عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ موثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان واکنش شیخ قاسم به تهدیدهای صهیونیست‌ها؛ «آمادگی کامل مقاومت؛ شکست دیگری در انتظارتان است» عراقچی: حق مسلم مردم ایران را تسلیم قلدری‌های آمریکا نمی‌کنیم هوک: آمریکا در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات مرصاد ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد