Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده سوپرلیگ ترکیه در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ با قهرمانی تیم باشاک‌شهیر بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته با برگزاری تنها دیدار باقیمانده هفته پایانی سوپرلیگ ترکیه پرونده این رقابت‌ها در فصل جاری بسته شد و تیم باشاک‌شهیر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

باشاک‌شهر با 69 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه شد و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ترابزون‌اسپور که مجید حسینی را در اختیار دارد با اندوخته 65 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. البته این تیم به دلیل محرومیت از سوی یوفا اجازه شرکت در رقابت‌های اروپایی به مدت یک سال را ندارد.

همچنین تیم فنرباغچه با در اختیار داشتن اللهیار صیادمنش در رده هفتم جدول سوپرلیگ ترکیه به کارش پایان داد.

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه تیم‌های فوتبال ترکیه سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور بیشتر بخوانید... سوپرلیگ ترکیه| پیروزی ترابزون‌اسپور در غیاب مجید حسینی/ برتری فنرباغچه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای صیادمنش قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سوپرلیگ ترکیه| پیروزی ترابزون‌اسپور در غیاب مجید حسینی/ برتری فنرباغچه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای صیادمنش واژه های کاربردی مرتبط ترکیه تیم‌های فوتبال ترکیه سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ سولسشایر: به دستاورد فوق‌العاده‌ای دست یافتیم/ حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم ۳ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۴ رزاق‌پور: میشو برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم/ برای یک مأموریت غیرممکن می‌جنگیم ۵ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۶ ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! ۷ لیگ برتر فوتبال| تلاش استقلال و فولاد برای صعود در دیدارهای معوقه ۸ سری A| پیروزی خانگی رم مقابل فیورنتینا و برتری پرگل لاتزیو با هت‌‌تریک ایموبیله ‌ مهمترین اخبار ورزشی ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت حسینی: شایعه بازنشستگی‌ام پس از بالا بردن جام قهرمانی صحت ندارد/ بازیکنان بابت مطالبات‌شان ناراحت هستند مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد منافقین را زمین‌گیر کرد/ ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه تیم های فوتبال ترکیه سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه تیم های فوتبال ترکیه سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترابزون اسپور سوپرلیگ ترکیه مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی هفته سی و چهارم سری A از میلان میزبانی کرد و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در این بازی اگر واکنش‌های مارکو اسپورتیه‌‌لو نبود، یوونتوس حداقل 3 گل به ثمر می‌رساند.

ویدئو: 331234

یووه که در بازی رفت موفق شده بود میلان را در ماه اکتبر با نتیجه 1-0 از پیش رو بردارد، انگیزه زیادی داشت تا مقابل هوادارانش در ورزشگاه آلیانز این بازی را هم به سود خود تمام کند.

از این رو بازی با فشار تیم میزبان روی دروازه میلان آغاز شد و آن‌ها خیلی خوب با پرس از جلو شانس‌های خوبی در دقایق ابتدایی ایجاد کردند اما به ضربه دقیق ختم نمی‌‌شد.

فشار یوونتوس اگرچه منجر به ضربات خطرناک یا شوت داخل چارچوب نمی‌شد اما در مقابل توپ را بیشتر در میانه میدان و در زمین میلان حفظ می‌کرد به طوریکه تا دقیقه 20 میلان هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف نداشت.

در دقیقه 23 یکی دیگر از موقعیت‌های یوونتوس شکل گرفت که ضربه الساندرو کامبیاسو در نزدیکی محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه بیرون رفت. اولین شوت میلان در دقیقه 26 توسط رافائل لیائو ثبت شد اما به هیچ وجه خطرناک نبود و با فاصله زیاد به بیرون رفت.

خطرناک‌ترین موقعیت میلان بالاخره دقیقه 29 شکل گرفت که روی ارسال کرنر، ضربه سر اولیویه ژیرو با فاصله بسیار کم از دروازه راهی بیرون شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط هر دو تیم بسیار متعادل دنبال می‌شد چراکه یووه فقط 53 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. دو تیم ظاهراً علاقه زیادی به تساوی در نیمه اول داشتند چراکه هرچه به پایان نیمه اول نزدیک می‌شدند، فشار حملات کمتر می‌شد.

جدی‌ترین موقعیت در نیمه اول در دقیقه 45+2 شکل گرفت که مارکو اسپورتیه‌لو موفق شد ضربه ایستگاهی خطرناک دوشان ولاهوویچ از نزدیکی قوس محوطه جریمه را با شیرجه به موقع دفع کند.

شبیه به شروع نیمه اول، یوونتوس بازی را با کنترل در نیمه دوم شروع کرد و راه‌های نفوذ را بسته بود تا میلان را از دروازه‌اش دور نگه دارد.

در دقیقه 50 واکنش دیدنی اسپورتیه‌لو میلان را نجات داد. این دروازه‌بان ابتدا موفق شد ضربه خطرناک دنیلو را مهار کند و سپس روی ریباند ضربه فیلیپ کاستیچ را هم به سرعت دور کرد.

میلان در نیمه دوم هم نتوانست فرصت چندانی روی دروازه یووه ایجاد کند. اولین موقعیت جدی آن‌ها در دقیقه 65 شکل گرفت که ضربه خطرناک روبن لوفتوس-چیک از نزدیکی تیرک عمودی به بیرون رفت.

اسپورتیه‌لو که یکی از شب‌های فراموش نشدنی خود را در ترکیب میلان سپری می‌کرد در دقیقه 74 فرصت جدی گلزنی یوونتوس را مهار کرد. این دروازه‌بان ضربه سر خطرناک آرکادیوش میلیک روی ارسال فدریکو کیه‌زا را به موقع دفع کرد.

میلان در نیمه دوم کمی بهتر از ابتدای بازی، به سمت دروازه یووه حرکت می‌کرد اما موقعیتی ایجاد نمی‌کرد. در دقیقه 87 اسپورتیه‌لو یک بار دیگر فرشته نجات تیمش شد. او با خروج از دروازه نگذاشت وستون مک کنی با ضربه سر دروازه‌اش را تهدید کند، آدرین رابیو روی ریباند توپ را به سمت دروازه فرستاد که مالیک تیاو آن را از روی خط دروازه میلان دفع کرد.

بالاخره این بازی که چندان هم جذاب نبود با تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس فرصت نزدیک شدن به میلان را از دست بدهد. میلان رده دومی با این تساوی 70 امتیازی شد و یووه هم با 65 امتیاز در رده سوم است.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال