Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:33:35 GMT

بسته تسهیلات به خبرنگاران مازندران پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۰۲۵

بسته تسهیلات به خبرنگاران مازندران پرداخت می شود

سینا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه قصد داریم برای خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه‌های مازندران بسته‌های تسهیلات در نظر بگیریم، اظهار داشت: خبرنگاران و مدیران مسئول که شرایط لازم را دارند تا روز ۱۳ مرداد ماه درخواست مکتوب خود را به نمایندگان و رابطین خانه مطبوعات در شهرها و مرکز استان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران، افزود: خبرنگارانی که در رسانه‌های استان فعالیت می‌کنند می‌توانند درخواست مکتوب خود را به همراه معرفی نامه معتبر برای اخذ تسهیلات از ۵ میلیون تومان الی ۲۰ میلیون تومان به خانه مطبوعات تحویل دهند.

وی تصریح کرد: مدیران مسئول رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب استان که اسنادی در خصوص دایر بودن دفاتر رسانه دارند نیز می‌توانند درخواست خود را به همراه پروانه انتشار یا سرپرستی، به خانه مطبوعات استان ارائه دهند و از ۲۰ میلیون الی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات، گفت: خبرنگاران و مدیران مسئول تا پایان ساعت اداری روز ۱۳ مردادماه سال جاری فرصت دارند مدارک لازم را به نمایندگان شهرستان‌های خانه مطبوعات ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد و عضویت در خانه مطبوعات شرط اصلی معرفی است.

بیش از ۸۰۰ فعال رسانه‌ای در استان مازندران وجود دارد.

کد خبر 4983997

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی خانه مطبوعات مازندران ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین خانه مطبوعات مدیران مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی