Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقش موثر برنامه استراتژیک بلندمدت در کسب کرسی‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: با همبستگی و اتحاد می‌توان به کسب کرسی‌های مهم و تاثیرگذار رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در صد و سی و ششمین نشست کمیته بین‌المللی المپیک دو نایب رئیس جدید و همچنین دو عضو هیئت اجرایی انتخاب شدند و پنج نفر دیگر نیز به عضویت کمیته بین المللی المپیک در آمدند و به اصطلاح IOC memeber شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این خبر در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در حالی بود که هیچ فرد ایرانی در این نهاد بزرگ ورزشی حضور ندارد و حتی یکی از مسئولان کشورمان هم عضو کمیته بین‌المللی المپیک نیست. این در حالی است که سابقه نشان داده داشتن یک نماینده در IOC می‌تواند در بزنگاه‌ها کمک زیادی به ورزش ایران کند و شأن و جایگاه ورزش کشورمان را بالا ببرد.

محسن رضوانی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درباره موضوع کسب کرسی‌های مهم و تاثیرگذار بین الملل به همبستگی و اتحاد بین کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و  فدراسیون‌ها احتیاج داریم.

وی درخصوص دلیل عدم موفقیت در کسب کرسی‌های بین المللی تاثیرگذار و مهم اظهار داشت: علت اینکه در این سال‌ها به طور چشمگیر و قابل دیده شدن موفق نشدیم این است که هماهنگی و برنامه استراتژیک و بلند مدت درباره کسب کرسی‌های بین المللی نداشتیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره برنامه معاون ورزش توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: درحال حاضر دکتر علی‌نژاد آئین نامه‌هایی را برای حمایت از این کرسی‌ها تصویب کرده است و معتقدم موضوع بین الملل را به خوبی می‌شناسد و با برنامه به جلو حرکت می‌کند و امیدوارم این اتفاق کوتاه مدت یکی دو ساله نباشد یعنی از حالا روی یکی دو نفر برنامه ریزی کنیم که حداقل چهار سال آینده در کمیته بین المللی المپیک عضو شوند. برای رسیدن به این هدف باید اتحاد، همفکری و برنامه استراتژیک برای کسب موفقیت در کرسی‌های بین المللی تاثیرگذار چهار سال آینده وجود داشته باشد و اگر بخواهیم در کمیته بین المللی المپیک کرسی داشته باشیم باید برای المپیک 2024 فکر کنیم.

وی درخصوص کسب کرسی‌های بین المللی در فدراسیون‌های آسیایی و جهانی گفت: این مسئله به شناخت رئیس فدراسیون یا شخص تاثیرگذار آن مجموعه برمی‌گردد. برخی رشته‌های مهم ما کرسی بین‌المللی ندارند یعنی موضوع آشنایی به زبان بین المللی بسیار مهم است و فردی که در فدراسیونی فعالیت می‌کند و خانواده آن رشته سال‌ها آن فرد را در مجامع بین‌المللی و مسابقات به عنوان ورزشکار، مربی، سرپرست و مسئول دیده و می‌شناسند ارتباط تاثیرگذاری ایجاد می‌کند. پس باید فضا مهیا شود تا آن فرد را بشناسند و بدانند کشورش از او حمایت می‌کند تا این اتفاق رقم بخورد.

سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| واعظ آشتیانی: دیپلماسی ورزشی بلد نیستیمسهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی|هاشمی‌طبا: خودزنی کردیم، برای هیچ‌کس فرش قرمز پهن نمی‌کنند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک شنا بیشتر بخوانید... سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک شنا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ سولسشایر: به دستاورد فوق‌العاده‌ای دست یافتیم/ حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم ۳ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۴ رزاق‌پور: میشو برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم/ برای یک مأموریت غیرممکن می‌جنگیم ۵ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۶ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۷ ساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی ۸ لیگ برتر فوتبال| تلاش استقلال و فولاد برای صعود در دیدارهای معوقه مهمترین اخبار ورزشی ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت حسینی: شایعه بازنشستگی‌ام پس از بالا بردن جام قهرمانی صحت ندارد/ بازیکنان بابت مطالبات‌شان ناراحت هستند مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد منافقین را زمین‌گیر کرد/ ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک شنا کمیته ملی المپیک شنا سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی های بین المللی کمیته بین المللی المپیک کسب کرسی های بین المللی برنامه استراتژیک کسب کرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟