Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نخستین دفاع از پایان نامه دانشجویی با محوریت الگوی مدیریتی شهید سپهبد سلیمانی بر اساس آموزه‌های نامه ۵۳ نهج البلاغه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین دفاع از پایان‌نامه دانشجویی کارشناسی ارشد با عنوان «تحلیل معنایی الگوی مدیریتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر اساس آموزه‌های نامه 53 نهج البلاغه» در دانشگاه پیام نور اصفهان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه این جلسه را تنها یک دفاعیه از پایان‌نامه علمی نمی‌دانیم، اظهار داشت: در واقع این نشستی برای تکریم مالک اشتری به عنوان اسوه و الگوی همه ماست و پایان نامه حجت‌الاسلام محسن کاردان‌پور دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور شاهین شهر نتیجه تحقیق، تفحص و گفت وگو با همرزمان آن شهید بزرگوار است.

محمدرضا جلالی ندوشن ادامه داد: در راستای گام دوم انقلاب ضرورت بررسی شخصیت و تفکر چنین افراد شاخصی همچون سردارسلیمانی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دوچندان می‌شود، زیرا این امر تداوم ادامه راه پیشرفت و رو به جلو نظام مقدس اسلامی را روشنگری می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام محسن کاردان‌پور در خصوص انتخاب این پایان‌نامه گفت: عمل به دستورات امیر المومنین(ع) در بین مدیران ما کمرنگ شده که این امر زمینه پرداختن به سردار سلیمانی را بر اساس آموزه‌های نهج البلاغه فراهم آورد.

مستندی از حضور سردار سلیمانی در قرارگاه جهادی شهید مغنیه روی آنتن + تیزرباقری: سازمان ملل می‌گوید آمریکایی‌ها توان اثبات ادعایشان علیه سردار سلیمانی را نداشته‌اندنماینده ایران در سازمان ملل: هیچ کشوری اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی را نپذیرفت

وی تطبیق مولفه‌های نامه 53 نهج البلاغه مانند تحلیل محتوایی اخلاق رهبری، ارتباطات اجتماعی، آینده‌نگری، مدیریت مشارکتی، ضرورت خودسازی، نحوهٔ برخورد با دشمن، رازداری، شناخت جامعه، ولایت‌پذیری و مردم‌گرایی را با الگوی رفتاری شهید قاسم سلیمانی از اهداف این پایان نامه برشمرد و گفت: شرایط کاری و محیطی سردار نشان می‌دهد که بهانه‌تراشی مدیران امروزه ما به خاطر شرایط محیطی قابل قبول نیست و باید شیوه مدیریت سردار الگویی برای همه مدیران باشد.

انتهای پیام/169/ی

R41346/P/S6,51/CT8 بیشتر بخوانید... ادای احترام بازیگران "آخر خط" به مدافعان حرم و سردار سلیمانی+ فیلم دیدار ظریف با رئیس شورای عالی قضایی با محوریت پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی و المهندس حضور ظریف در محل شهادت سردار سلیمانی+ فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادای احترام بازیگران "آخر خط" به مدافعان حرم و سردار سلیمانی+ فیلم دیدار ظریف با رئیس شورای عالی قضایی با محوریت پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی و المهندس حضور ظریف در محل شهادت سردار سلیمانی+ فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۴ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۵ عضو کمیسیون برنامه و بودجه: صندوق‌های بیمه روستایی در شرایط کرونا نیازمند حمایت بیشتری است ۶ صادرات شمش خام همانند نفت خام صحیح نیست/حضور بالای مردم در بورس نگران‌کننده است ۷ برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان/ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌‌شود ۸ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد مهمترین اخبار استانها ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد منافقین را زمین‌گیر کرد/ ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد درگیری مسلحانه مرزبانان در هنگ مرزی جکیگور با قاچاقچیان / کشف بیش از یک تن موادمخدر گزارش| کارون در سیطره برج‌های بی‌مجوز؛ طرح جامع شهری اهواز چه زمانی اجرایی می‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد منافقین را زمین‌گیر کرد/ ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار سلیمانی پایان نامه نهج البلاغه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • روایت بیداری در آبادان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر