Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش جهاد دانشگاهی کشور گفت: مجموعه های متعددی در کشور در حال فعالیت در زمینه تولید واکسن کرونا هستند و علاوه بر عدم تامین بودجه لازم، نیازی هم به ورود به موضوع تولید واکسن احساس نکردیم.

محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش جهاد دانشگاهی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره تحقیقات برای تولید واکسن کرونا در این مجموعه، اظهارداشت: متاسفانه نتوانستیم در این موضوع ورود کنیم و اعتباری برای این منظور محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش از این هم در مجموعه جهاد دانشگاهی بحث تولید واکسن را پیگیری کرده بودیم و برای مثال در تولید واکسن ضد سرطان مطالعاتی را داشتیم و از این رو امکانات و شرایط پایه ای در مجموعه جهاد دانشگاهی برای تولید واکسن وجود داشت.

*نیازی به ورود به تولید واکسن کرونا احساس نکردیم

به گفته پورعابدی، هم به دلیل اینکه نتوانستیم منابع مالی لازم را جمع آوری کنیم و هم به دلیل انجام تحقیقات موازی متعدد در این زمینه در کشور، کار را پیگیری نکردیم.

معاون پژوهش جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: مطلع شدیم که مراکز و مجموعه های متعددی در کشور در حال فعالیت در زمینه تولید واکسن کرونا هستند و دیگر نیازی به ورود به این موضوع احساس نکردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن ویروس کرونا تولید جهاد دانشگاهی تولید واکسن کرونا جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی خبر داد.

مصطفی زبردست امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است. در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بودند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

او اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان ارزیابی کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران دانست.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده، کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان