Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی مشهدی رجبی گفت : یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش ۳۰۵ مگاواتی برق در تهران شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشهدی رجبی سخنگوی صنعت برق گفت: شرکت برق با گرم شدن هوا تمهیدات لازم را بیش از گذشته به منظور تامین برق مشترکان فراهم کرده است و نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برق نیز به حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته برنامه ای مدون شد به نام 098 که طی پیاده سازی آن قطعی برق و خاموشی را به صفر رساندیم و به تعهدات خود عمل کردیم و در همین راستا برنامه 099 را نیز طراحی نمودیم که سعی می شود در سال 99 نیز قطعی برق نداشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: یکی از ارکان مهم و اجرایی این برنامه مدیریت مصرف است که با همکاری شرکت های کسب و کار نوین پیامک های هشدار مصرف برای مشترکان ارسال می شود.

وی توضیح داد: طبق آمار این شرکت 60 درصد از کنتورهای مصرف خانگی هوشمند و 40 درصد کنتورها مکانیکی هستند که 50 درصد از کنتورهای هوشمند را نیز مشترکان صنعتی و کشاورزی به خود اختصاص داده اند که پیامک های فوق به مشترکان کنتورهای دیجیتال ارسال می شود.

مشهدی رجبی افزود: تا سال گذشته ظرفیت اطلاع رسانی در خصوص وضعیت برق برای مصارف خانگی وجود نداشت و این در حالی است که بسیاری از کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه ای تصویری خود همچون تلویزیون با استفاده از رنگ بندی مشترکان را در جریان شدت و ضعف مصرف در مناطق مختلف قرار می دهند.

وی خاطر نشان کرد: امسال با هشدار این شرکت ها بسیاری از مشترکان ما الگوی مصرف را رعایت کردند که در نظر است مشوق هایی را برای آنان در نظر گرفته شود.

سخنگوی صنعت برق افزود یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش 305 مگاواتی برق در تهران شده است.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,80/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم ۲ شرایط جدید پیش‌فروش ۴ محصول سایپا اعلام شد+ جدول ۳ کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود ۴ صادرات بی فایده مرغ/ عراق و افغانستان پول ایران را با ریال پس می‌دهند ۵ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۶ ۲۳۵ میلیون دلار در نیما عرضه شد/ قیمت دلار نیمایی: ۱۸۵۰۰ تومان ۷ برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ۲۰ میلیونی شد ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۵| تداوم بارش باران تا آخر هفته/ تشدید بارش‌ها و کاهش دما در شمال مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در مبدا واردات غلات/ حذف گواهی مبدا امنیت غذایی کشور را به خطر می‌اندازد قیمت عمده فروشی انواع میوه در تهران اعلام شد+ جدول پیشنهادات گمرک در خصوص جلوگیری از رسوب کالا و تسریع فرآیندهای ترخیص قیمت جهانی نفت امروز ۹۹/۰۵/۰۶ مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامک های هشدار قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان