Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از داوطلبان زن مسلمان کمپین پخت و تهیه غذای رایگان برای خانواده های نیازمند را در «ملبورن» راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «دیلی میل»،گروهی از داوطلبان زن مسلمان کمپین پخت و تهیه غذای رایگان برای خانواده های نیازمند را در «ملبورن» راه اندازی کرده اند.

 

این گروه از زنان مسلمان استرالیا اعلام کرده اند که می خواهند هم به نیازمندان در قرنطینه کرونایی کمک کنند و هم کاری برای زدوده شدن تصورات غلط درباره زنان مسلمان در جامعه ملبورن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنان مسلمان در سراسر ملبورن هر جمعه غذاهایی مانند سوپ ،برنج و جوجه کباب تهیه می کنند تا را در اختیار افراد نیازمند که با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند،قرار دهند.

 

شورای شهر «مورلند» در ملبورن آشپزخانه بزرگی را برای تهیه این غذاها در اختیار زنان مسلمان قرار داده است.

 

«افشان مانتو»،رئیس شورای زنان مسلمان داوطلب «ویکتوریا» ابراز امیدواری کرد که این برنامه بتواند رویکرد موجود در مورد مشارکت زنان مسلمان در جامعه استرالیا را تغییر دهد.

 

وی در این باره گفت: این تصور در مورد زنان مسلمان با حجاب در ملبورن وجود دارد که آنها نمی توانند کاری برای جامعه خود انجام دهند.

 

رئیس شورای زنان مسلمان داوطلب «ویکتوریا» تاکید کرد: همه افراد با پیشینه های مختلف می توانند از این غذاها استفاده کنند.

 

غذاهایی که در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد می تواند برای سه روز آنها کافی باشد.

 

افرادی که برای تهیه این غذاها فعالیت می کنند ملزم به استفاده از ماسک هستند تا در این شرایط کرونایی اصول بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

 


 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمپین استرالیا مسلمانان زنان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند