Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:22:05 GMT

۸ مصلی در استان گیلان نیمه‌کاره رها شده است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۴۵۶

۸ مصلی در استان گیلان نیمه‌کاره رها شده است

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان گفت: ۸ مصلی نیمه‌کاره با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح گیلان وجود دارد که برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبارات هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 8 مصلی نیمه‌کاره با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح گیلان وجود دارد که برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبارات هستند اظهار داشت: خیران برای ساخت مصلی‌‌ها و مساجد در استان گیلان مشارکت بسیار فعالی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان با تأکید بر اینکه بر اساس تورم فعلی در کشور نمی‌توان در مورد میزان دقیق اعتبارات مورد نیاز تکمیل مصلی‌‌های نیمه کاره استان نظر داد عنوان کرد: مساجد سنگرهای دفاع از عقیده و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و نقش امامان جمعه بسیار تعیین کننده است.

عادلی وجود 35 پایگاه نماز جمعه در گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بیشتر نماز جمعه‌های استان در مساجد جامع شهرها اقامه می‌شود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های ائمه جمعه توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی است که ویژگی‌ها و شاخص‌های مختلفی را نیز شامل می‌شود.

وی تقوای روحی، تقوای اعضاء و جوارح، تقوای علمی و سیاسی و تقوای اقتصادی را از جمله شاخص‌های تقوا ذکر کرد و با تأکید بر اینکه مفهوم تقوا بسیار ویژه و وسیع است اظهار داشت: در کنار پیشرفت تکنولوژی و انتقال سریع اخبار ائمه جمعه تلاش می‌کنند با زبان روز در مورد مسائل مختلف و تقوا با جوانان صحبت کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان اعتماد مردم به ائمه جمعه و تریبون‌های نماز جماعت را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز داشت: امامان جمعه به عنوان یک شخصیت امین در جامعه و کسی که از جانب مقام معظم رهبری منصوب شده است تحلیل‌های خود را در نماز جمعه بیان می‌کنند و مردم نیز به آنان اعتماد لازم را دارند.

نماز عید قربان در مصلی‌ها و مساجد گلستان اقامه نمی‌شود + فیلم

گزارش| مصلی زنجان در کما؛ بزرگ‌ترین پروژه مذهبی زنجان با گذشت 27 سال چشم به راه تامین اعتبار استنماز جمعه تبریز فردا در مصلی برگزار می‌شود

عادلی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مورد موضوعاتی که امامان جماعت در نماز جمعه مطرح می‌کنند دخالتی ندارد اظهار داشت: تسلط به احکام شرعی و دینی، آگاهی از مسائل روز جامعه اسلامی، عدم وابستگی به احزاب، آزادگی و ساده‌زیستی از جمله برخی ویژگی‌هایی است که امامان جمعه باید از آن برخوردار باشند.

وی از نظارت بر عملکرد امامان جمعه سخن گفت و با اشاره به اینکه مردم اگر دچار گرفتاری یا مشکلی شوند به آنان مراجعه می‌کنند تصریح کرد: ائمه جمعه سعی می‌کنند با نهایت اخلاص در خدمت مردم باشند و در حد توان خود تلاش می‌کنند مشکلات موجود و کمبودهای مردم را به دستگاه‌های ذیربط و مسئولان مربوطه انتقال دهند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان از برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان با هدف کمک به نیازمندان و محرومان خبر داد و اظهار داشت: تمام نکات بهداشتی و پروتکل‌ها در نمازهای جمعه رعایت می‌شود، بنابراین مردم استان گیلان می‌توانند بدون هیچ ترس و نگرانی در این اجتماع عظیم شرکت کنند.

انتهای پیام/614/ی

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... نماز عید فطر در مصلی اردستان برگزار نمی‌شود/ برگزاری نماز در ۶ مسجد شهر اردستان چرا نماز عید فطر در مصلی تبریز برگزار نمی‌شود؟ نماز عید فطر در مصلی‌ها برگزار نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز عید فطر در مصلی اردستان برگزار نمی‌شود/ برگزاری نماز در ۶ مسجد شهر اردستان چرا نماز عید فطر در مصلی تبریز برگزار نمی‌شود؟ نماز عید فطر در مصلی‌ها برگزار نمی‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۴ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۵ عضو کمیسیون برنامه و بودجه: صندوق‌های بیمه روستایی در شرایط کرونا نیازمند حمایت بیشتری است ۶ صادرات شمش خام همانند نفت خام صحیح نیست/حضور بالای مردم در بورس نگران‌کننده است ۷ برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان/ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌‌شود ۸ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد مهمترین اخبار استانها گزارش|سلطان جعل مدرک ایران پای میز محاکمه / اخلال متهمان در نظام اقتصادی ‌و تشکیل شبکه کلاهبرداری / پرونده‌ای با ۱۵ متهم ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز عید فطر در مصلی برگزار نمی شود استان گیلان ترین اخبار نماز جمعه نیمه کاره راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل

معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار ملک این تعاونی روی گسل در شهر شهید باقری خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خسرو دانشجو دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران اظهار کرد: در خصوص پلاک ثبتی موصوف در شهرک شهید باقری به درخواست تعاونی مسکن کارکنان سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، موضوع در دستور کار کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقرار ملک شهرک شهیدباقری روی گسل موجود و برای استفاده حداکثری از توان علمی و اجرایی کشور با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به‌عنوان مرجع قانونی امکان حداکثر بارگذاری سازه‌ای با رعایت جمیع عوامل موثر از جمله مقررات ملی ساختمان تعیین و بر آن اساس میزان تراکم ساختمانی و سایر ضوابط شهرسازی و معماری مشخص و پس از طی روال قانونی ابلاغ شود.

وی همچنین یادآور شد: ضرورت تهیه طرح ویژه مجموعه مصلی امام‌خمینی (ره) و صیانت از حریم مصلی در جلسه شورای‌عالی با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا و نمایندگان مصلی امام‌خمینی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران مطرح و با توجه به نقش، جایگاه، اهمیت، رسالت ملی و فراملی مجموعه مصلی این طرح بررسی شد.

دانشجو گفت: این اراضی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از فرصت‌های مکانی با عملکردهای ویژه، نقش بی‌بدیلی در هویت فرهنگی شهر تهران دارد. بنابراین با هدف پاسخگویی به تغییر و تحولات رخ داده و ساماندهی وضعیت موجود و گذشت حدود دو دهه از تهیه طرح‌های مختلف برای این مجموع منحصر به فرد، تهیه طرح ویژه برای این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد