Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آخرین آمارهای مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان نشان می‌دهد آمار ابتلا به این بیماری هم اکنون به مرز ۳۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید روح الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس از بررسی ۲۰۶ هزار و ۹۹۰ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان خبر داد که از این تعداد، ۲۹ هزار و ۹۹۵ مثبت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 حسینی ادامه داد: هم اکنون ۲۵ هزار و ۷۷۷ نفر از مبتلایان نیز با بهبودی، از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمار بیماران مشکوک و یا علامت دار بستری در مراکز درمانی استان را هزار و ۳۰۶ بیمار اعلام کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر ۱۲۰ نفر از این بیماران به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

حسینی همچنین نسبت به مرگ ۱۶ هم استانی مبتلا به کروناویروس طی روز گذشته تاکنون ابراز تاسف کرده و برای آنان غفران الهی مسالت داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: ارزیابی‌های ناظران سلامت نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از هم استانی‌ها خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها می‌دانند که از طرف تیم‌های بهداشت و درمان استان از این همکاری تقدیر می‌کنم.

وی گفت: از معدود افرادی که همچنان نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجه هستند نیز خواست رفتار‌های بهداشتی را در سبک زندگی خود جای داده تا به زودی شاهد روز‌های بهتر و اتمام این بیماری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد