Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:06:40 GMT

روستای هیر قزوین به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۶۳۴

روستای هیر قزوین به روایت تصویر

گروه استان‌ها- روستای هیر که در بخش رودبار ناحیه الموت غربی در شمال شهر قزوین قرار دارد، یکی از روستاهای زیبای استان قزوین است که ظرفیت‌های گردشگری آن مغفول مانده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، یکی از جذابیت‌های گردشگری استان قزوین روستاهای زیبای منطقه الموت هستند که در بین کوه‌های مرتفع البرز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان روستای هیر که در بخش رودبار ناحیه الموت غربی واقع شده، یکی از روستاهای کوهستانی و سردسیر است که در فصول بهار و تابستان از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است.

از نظر تولید محصولات باغی مانند فندق، گردو و زغال‌اخته هیر یکی از روستاهای راهبردی حوزه تولیدات کشاورزی در استان است. ضمن اینکه هیر بزرگ‌ترین تولیدکننده زغال‌اخته در بین روستاهای سراسر ایران است. با این حال هنوز که هنوز است، سرمایه‌‌گذاری خاصی برای توسعه گردشگری این روستا به ویژه در بخش ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی اتفاق نیفتاده است.

مزارع گل آفتابگردان در تاکستان قزوین به روایت تصویربرداشت انگور از مزارع قم به روایت تصویرقم| زیبایی‌های قرمز شدن دریاچه حوض سلطان به روایت تصویر

انتهای پیام/ح

R7541/P1357/S6,63/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین اکوتوریسم زندگی روستایی بیشتر بخوانید... ایوان سنگی «نیاق» در قزوین به روایت تصویر دریاچه اوان الموت به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایوان سنگی «نیاق» در قزوین به روایت تصویر دریاچه اوان الموت به روایت تصویر واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین اکوتوریسم زندگی روستایی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۴ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۵ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد ۶ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۷ ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: عملیات مرصاد به شکستی ابدی برای منافقین تبدیل شد ۸ صادرات شمش خام همانند نفت خام صحیح نیست/حضور بالای مردم در بورس نگران‌کننده است مهمترین اخبار استانها گزارش|سلطان جعل مدرک ایران پای میز محاکمه / اخلال متهمان در نظام اقتصادی ‌و تشکیل شبکه کلاهبرداری / پرونده‌ای با ۱۵ متهم ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین اکوتوریسم زندگی روستایی استانداری قزوین اکوتوریسم زندگی روستایی قزوین به روایت تصویر ترین اخبار راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل

دریافت 14 MB

فیلم: قاسم بازیاری

کد خبر 6095199

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی