Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و سازمان ورزش شهرداری تهران در تفاهم نامه‌ای در راستای فراهم کردن فرصت مناسب و جذب سرمایه گذاری برای این ورزش در پایتخت مشارکت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، استفاده از اماکن شهری برای ایجاد باشگاه‌های بولینگ، بیلیارد و بولس مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در این دیدار  که با حضور سرپرست فدراسیون، نایب رئیس و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همراه بود،  ارائه آموزش‌های عمومی در حوزه ورزش بیلیارد، بولینگ  و پتانک به ویژه در مناطق جنوبی شهر مطرح و مقرر شد فضاهای شهری مناسب که امکان ارائه آموزش و  توسعه باشگاه‌های ورزشی مرتبط را دارند، معرفی و زمینه‌های لازم برای توسعه این رشته‌ها در پایتخت ایجاد شود.

همچنین در این دیدار در خصوص زمینه سازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و ایجاد فرصت جهت توسعه ورزش‌هایی چون بولینگ و بیلیارد که مورد توجه عموم قرار دارد، از جمله رویکردهایی است که در حوزه ورزش عمومی دنبال می‌شود.

اسکندری از فدراسیون بولینگ و بیلیارد رفت/ مقصودلو سرپرست شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد بیشتر بخوانید... حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن در فدراسیون بولینگ و بیلیارد/ در انتظار شفاف‌سازی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن در فدراسیون بولینگ و بیلیارد/ در انتظار شفاف‌سازی واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۳ سولسشایر: به دستاورد فوق‌العاده‌ای دست یافتیم/ حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم ۴ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۵ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۶ ساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی ۷ رزاق‌پور: میشو برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم/ برای یک مأموریت غیرممکن می‌جنگیم ۸ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| سلیمانی: برای تصاحب کرسی باید هدف‌گذاری کرد مهمترین اخبار ورزشی ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| رضوانی: برنامه استراتژیک بلندمدت در کسب کرسی‌های بین‌المللی نداشتیم اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد سازمان ورزش شهرداری بولینگ و بیلیارد فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد

محبوبه منفرد رییس انجمن صادر کنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین گفت: تفاهم نامه صادرات محصولات از سوی اتاق بازرگانی قزوین با هیات تجاری بازدیدکننده چین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بین المللی تهران، مبنی بر صادرات محصولات قزوین به چین منعقد و به امضا رسید.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، فروشگاهی در منطقه ویژه اقتصادی غرب چین تجهیز و فراهم می‌شود تا کالا‌های مورد نظر در این منطقه به نمایش گذاشته و به فروش برسد.

منفرد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم صادرکنندگان استان قزوین این است که برند‌های ایرانی در کنار سایر برند‌های اروپا و جهان در منطقه آزاد چین که یک منطقه ویژه اقتصادی در مرز مشترک قزاقستان و چین است به نمایش گذاشته شود تا بازار فروش این محصولات نیز به وضعیت مناسبی دست یابد.

رییس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برپا است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد