Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:23:34 GMT

شب سخت استقلال؛ پارس حمله می کند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۹۷۷

شب سخت استقلال؛ پارس حمله می کند

استقلال که در بازی با نساجی دو امتیاز حساس را از دست داد امشب بازی معوقه خود را در برابر پارس جنوبی در استادیوم تختی جم برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز این دیدار به همان اندازه که برای استقلال به منظور کسب سهمیه مهم است برای پارس جنوبی هم حا ئز اهمیت است به این خاطر که در مسیر ماندن در جدول بازی ها گام برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی طبیعی است از تیم میزبان انتظار ارایه یک بازی تهاجمی داشته باشیم.

 

سیروس پورموسوی که به همراه عبدالله ویسی قهرمانی در استقلال خوزستان را با فوتبال دفاع – ضد حمله و سیستم 1-3-2-4 تجربه کرده بود اندیشه های تهاجمی دارد و در تیم هایی که سرمربی بوده بیشتر با شیوه 2-4-4 یا 3-4-3 بازی کرده است. پارس جنوبی هم در اولین حضور او در مصاف با شهر خودرو ارایه گر بازی تهاجمی بود و بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد.

 

در روزهای حضور سیروس پورموسوی در تیم ملی جوانان هم شاهد ارایه بازی از سوی این تیم با شیوه 2-4-4 بودیم. این تیم در بازی های مقدماتی جام ملت ها 9 گل به تیم های امارات  - نپال و قرقیزستان زد بدون اینکه گلی دریافت کند. این ها بدین معنی است که استقلال شب سختی را در استادیوم تختی جم تجربه خواهد کرد و برای امتیاز گیری همانطور که در فاز حمله ایده هایی دارد باید در فاز دفاعی هم قوی ظاهر شود.

 

در بازی با نساجی استقلال در فاز حمله چندین موقعیت روی دروازه نساجی ایجاد کرد که در یکی دو صحنه علیرضا حقیقی با واکنش های خوب خود مهاجمان استقلال را ناکام گذاشت؛ در عین حال بازیکنان تیم نساجی هم موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردند که اگر به درستی از موقعیت ها استفاده می کردند چه بسا با سه امتیاز بازی میدان را ترک می کردند.

 

پارس جنوبی جم استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال تهران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا