Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:49:35 GMT

انتخابات الکترونیکی مجلس دانش‌آموزی در ۱۵ مرداد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۲۰۳۴

انتخابات الکترونیکی مجلس دانش‌آموزی در ۱۵ مرداد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری انتخابات الکترونیکی مجلس دانش‌آموزی در ۱۵ مردادماه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی به صورت الکترونیک در شهرستان‌های استان تهران، گفت: دانش‌آموزان از امروز می‌توانند با ورود به سامانه و اعلام کاندیداتوری، اطلاعات و اقلام تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آخرین مهلت بارگذاری اطلاعات دانش آموزان در سامانه را 8 مردادماه اعلام کرد و افزود: پس از آن کمیته تایید صلاحیت استان به بررسی اطلاعات ارسالی دانش‌آموزان پرداخته و صلاحیت آنان را مورد احراز قرار می‌دهد.

صیدلو با اشاره به اینکه نتایج این انتخابات در 16 مردادماه از طریق همان سامانه اعلام می‌شود ، گفت: قطعا شورای دانش‌آموزی یکی از ارکان اصلی مدرسه محوری است که در راستای توسعه اهداف آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید در توسعه دستگاه تعلیم و تربیت نقش بیشتری ایفا کنند، تصریح کرد: مدارس موفق مدارسی هستند که مشارکت دانش‌آموزان در آن جدی است و به آنها مسئولیت داده می‌شود. 

وی در پایان با اشاره به اینکه راه توسعه و پیشرفت دانش‌آموزان باید باز باشد، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز می‌تواند در بروز خلاقیت‌های دانش‌آموزان موثر باشد و باید بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کرد.

امکان تغییر رشته برای دانش‌آموزان در پایه دهم و یازدهمآزاد کردن 50 ساعت زمان مدارس در طرح بوم برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ مرکز آمار اتحادیه اروپا: ۴۲ درصد از نوزادان اروپایی حاصل روابط خارج از ازدواجند! + نمودار ۲ "نرگس محمدی "سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داد ۳ سقوط مرگبار کارگر جوان از طبقه چهارم ساختمان + تصاویر ۴ تنها بند اجرا شده از "قانون تسهیل ازدواج جوانان" نامگذاری روز ازدواج جوانان! + جدول ۵ توقیف ۲ فروند شناور حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۴ میلیارد تومان ۶ ذبح ۱۵۰۰ گوسفند در روز عید قربان ۹۸ در آسایشگاه کهریزک ۷ واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟ ۸ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+ نمودار مهمترین اخبار اجتماعی آموزش‌و‌پرورش به مرکز تولید نابرابری و ناعدالتی تبدیل شده/ افزایش فاصله آموزشی بین تهران و سیستان به ۵۷ برابر در دولت روحانی! آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۳ میلیون مبتلا همچنان در صدر +جدول آخرین تغییرات تنها بند اجرا شده از "قانون تسهیل ازدواج جوانان" نامگذاری روز ازدواج جوانان! + جدول ذبح ۱۵۰۰ گوسفند در روز عید قربان ۹۸ در آسایشگاه کهریزک مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان شهرستان های استان تهران ازدواج جوانان آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود